mushi Skrevet 27. Februar 2017 Rapporter Skrevet 27. Februar 2017 Jeg har ett teppe fra Rusta som jeg er fornøyd med. Ingenting fester seg! Tar vekk det verste av gulvkulden. https://www.rusta.com/no/hjem--innredning/tepper/plasttepper/ Siter
Guest lijenta Skrevet 27. Februar 2017 Rapporter Skrevet 27. Februar 2017 Jeg hadde et i ull som jeg drømmer om igjen og hadde rullet det sammen for det skulle renses men i steden kom kloaken opp i kjelleren og da ble det kasert. Så jeg ønsker meg flere ulltepper igjen Siter
Siljus Skrevet 28. Februar 2017 Rapporter Skrevet 28. Februar 2017 Vi har et tyrkisk håndlaget gulvteppe i lys beige med litt mørkere "kant". Korthåret ( ) og egentlig veldig enkelt å få rent hvis vi først gidder! Det lå midt på gulvet som pynt, men når bikkja dro med alt av mat på det (litt vanskeligere å få rent) så flytta det under stuebordet. Vi bruker bare vanlig støvsuger (teppe-lengden på støvsugerhodet), og om det har blitt FOR ille så går vi kjapt over med gumminal før vi støvsuger igjen. Vi er generelt dårlig til å vedlikeholde det teppet, så er vel kanskje greit at bikkjepelsen matcher fargen? Her er det forøvrig noen dager siden det ble støvsugd sist, jeg er nemlig møkklei støvsuging! Siter
Guest Klematis Skrevet 28. Februar 2017 Rapporter Skrevet 28. Februar 2017 Har helt korthåra tepper. Har prøvd langhåra tepper, og det blir like ekkelt hver gang. Siter
Recommended Posts