Smartingen Skrevet 15. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2017 To vester selges Rosa, str M, noe brukt. Gul, str S, knapt prøvd på. 350,- per stykk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 20. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2017 Hvordan er de i str? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 20. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2017 Hvordan er de i str? Store! Jeg har xs i min hurttavest, bruker normalt M/L Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 20. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2017 Jeg synes de er normale i str. Bruker medium, og har medium. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vilje Skrevet 21. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2017 Synes også de er normale, har M og bruker M i alt av klær. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 21. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2017 7 timer siden, Vilje skrev: Synes også de er normale, har M og bruker M i alt av klær. Du er vel ikke så mye større enn meg i hvert fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts