KristinR Skrevet 5. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2017 Forslag til støvsuger? Støvsugeren min er minst 16 år gammel. Jeg har hatt flere hunder i hus i denne perioden. Nå lukter det så sykt sur hund av den når den er i bruk at den skal kastes. Noen forslag på en støvsuger som suger godt? Jeg har et par store ulltepper under spisebord og salongbord som trekker til seg hundehår blant annet. Jeg har også stoffsofa som hundene ligger i. Sånn der fløyelsaktig stoff som nesten ser ut som semsket skinn. Jeg har tre hunder i hus og trenger noe som fungerer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 5. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2017 Jeg har bosch zoo'o proanimal og er veldig fornøyd med den. Har hatt den med både hund og katt i hus.Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 6. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2017 Interessant tråd! Har ingen forslag selv men håper det kommer flere forslag og da gjerne i flere prisklasser..Dvs, 20 000,- for en støvsuger( åjada de finns..) syns jeg er LAAANGT over ok.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 6. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2017 Sentralstøvsuger! Men det er jo litt "overkill" å installere i "brukt" hus. Ellers synes jeg å ha hørt om noe Miele cat&dog. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts