Manoshka Skrevet 2. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2017 Har fått en klosaks med sperre på, slik at man ikke skal klippe for langt inn. Men er den trygg nok på valpeklør? Valpene har mindre klør, bør jeg derfor ikke stole på sperren? Skal klippe for første gang denne uka, kjenner meg usikker. Så tips mottas med takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 2. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2017 Jeg har veldig god erfaring med å bruke en vanlig negleklipper for mennesker på små, spisse valpelør. De der sperrene på klipperne fungerer bare dersom negla er groteskt lang, du må faktisk SE på neglen hvor den skal klippes. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 2. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2017 31 minutter siden, Manoshka skrev: Har fått en klosaks med sperre på, slik at man ikke skal klippe for langt inn. Men er den trygg nok på valpeklør? Valpene har mindre klør, bør jeg derfor ikke stole på sperren? Skal klippe for første gang denne uka, kjenner meg usikker. Så tips mottas med takk. Bruk aldri den stopperen. Fjern den heller om du kan. Du må bruke øynene og vurdere hvor langt du skal klippe - stopperen blir aldri riktig er min erfaring. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manoshka Skrevet 2. Februar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2017 Supert, takk for svar. Tenkte meg det ikke var så enkelt ;). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts