WelshenNemi Skrevet 1. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2017 11:00: obligatorisk kosetid før vi står opp 12:00: På vei for å møte @plutte for å gå tur med hundene. Nemi leker trekkhund kl 13:00: fortsatt på tur. 14:00 lager jeg middag 15:00 spiser jeg middag kl 16 glemte jeg å ta bilde. ca kl 17 slappet vi av litt.. Samme kl 18 Rimelig gåen etter tur begge to. kl 19 vasket jeg vannfontenene til Nemi + matskålen kl 20 trente vi ilitt på å bære posten fra ene enden av huset og levere til noen andre. kl 21 var det på tide å få lagt sammen litt klær. Nemi var kjempehjelpsom, som vanlig kl 22 var det på tide å børste flokedyret kl 23 skrev jeg inn dagens gjøremål i planleggeren kl 24 gikk vi ut på siste lufting for kvelden før vi legger oss. Det var en dag i mitt ikke akkurat spennende liv 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 2. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2017 Flott Postdame,og fin dag!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 2. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2017 Yay, då fekk eg halveges snike meg til litt Efit. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2017 Så ut som en koselig dag Børster du Nemi hver dag? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 2. Februar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2017 1 time siden, Toril skrev: Flott Postdame,og fin dag!! Takk hun er akkurat begynt å lære seg å bære posten uten å makulere. 59 minutter siden, plutte skrev: Yay, då fekk eg halveges snike meg til litt Efit. Ja det gjorde du 12 minutter siden, Teserere skrev: Så ut som en koselig dag Børster du Nemi hver dag? Takk . Husker det ikke alltid hver dag, men minst hver 2-3 dag. Prøver i alle fall. Hun går veldig mye med dekken pga HD'en, så floker lett enkelte steder. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 11. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2017 Herlig dag sammen med en vakker hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 11. Februar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2017 3 timer siden, LØJ skrev: Herlig dag sammen med en vakker hund Takk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts