Gå til innhold
Hundesonen.no

OBS! Dentastix dyppet i rottegift og pølser med spikre legges ut


Mackenzie
 Share

Recommended Posts

Jeg kom over et blogginnlegg hvor det advares om at folk dytter spikre inn i pølser og dypper dentastix i det som antas å være rottegift, for så å legge ut dette på steder hvor folk går tur. Hensikten er åpenbart at hundene skal få dette i seg, og vil selvfølgelig kunne få fatale konsekvenser. Både politiet og NOAH skal være varslet, så håper dette tar en slutt veldig kjapt. Helt forferdelig at folk kan være så ondskapsfulle. Det virker som det er særlig i Trøndelag det har hendt, men greit å være ekstra obs på hva hunden får i seg ute uansett tenker jeg.

Blogginnlegget kan leses i sin helhet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare tenker.... DYPPET i rottegift?
Den rottegiften jeg har vært borti, har enten vært blokker eller "gryn"... ikke noe som sitter fast på en Dentastix i hvert fall... Er vel noen med litt livlig fantasi, dette her kanskje. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Jeg bare tenker.... DYPPET i rottegift?
Den rottegiften jeg har vært borti, har enten vært blokker eller "gryn"... ikke noe som sitter fast på en Dentastix i hvert fall... Er vel noen med litt livlig fantasi, dette her kanskje. 

Jeg tenker som så at har man fantasi nok til å putte spikre i pølser for å legge ut, så mangler det nok ikke på ideer til å feste rottegift til dentastix heller. Smøre litt leverpostei på, f.eks, så henger nok gryna greit på det. 

Hvor legitimt akkurat den saken her er vet jeg ikke, men på facebookgruppene jeg har sett innlegget bli spredt, har jeg også sett kommentarfelt hvor flere sier at lignende hendelser har skjedd i dere område også. Så at det hender tviler jeg ikke på.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Og ikke noe fra politiet, men Noah har involvert seg? Nei, dette blir som hvite varebiler med grønne skilter. I disse tider hvor alt ligger på FB så ville det vært bilder. Fri fantasi, alt oppmerksomhetsugen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...