Gå til innhold
Hundesonen.no

hiver du posen i andres søppeldunk?

MarieR

Recommended Posts

Skrevet

Her vi bor er det langt mellom tilgjengelige søppelkasser fordi det er flest søppelhus med lås. Finner jeg en søppelkasse så kaster jeg den der :P Sambo pleier å ha møkkposen i jakkelomma fordi det er så langt mellom søppelkassene. Her om dagen luktet det skikkelig ille i skapet, gjett hvom som glemte å tømme lommen dagen før :P

da kaster jeg heller posen i nærmeste søppeldunk, for å putte den i lomma gjør jeg bare ikke.

Men eierne bør være glad for at jeg kaster en gjenknytt pose me møkk, enn at jeg bare lar dritten ligge rett utenfor huset...

Skrevet

Gjør nok det, ja. Satser på at eierne av dunken ikke skal lukte nedi der for å sjekke :P Uansett bedre å kaste neddi der enn å la posen/driten ligge.

samme gjør jeg... ingen av mine naboer som klager vertfall.. de mener det er værre hvis dritten skal bli liggenes ...

Skrevet

Nei jeg slepper dem ned i første og beste boss spann jeg finner langs veien, herregud de tømmes jo alikavell av bossbilen :rolleyes:

Skrevet

Jeg kasster i nærmeste søppel donk. Men jeg bor jo i byn og der er det som oftest store fellesdonkker utfor bygårene og da gjør det ikke noe. Men jeg tror jeg har kastet det i nærmeste soppel bøt uanset gifrt ikke drasse på den. :P Leste hær om dagen om en gammel dame som var iritert for at folk kastet posen i hennes donk for det ble så ekkel lokt i doken hennes :P. Mye rart ja.

haha, skal godt gjøres å ha et boss-span som lukter godt altså! :P

Skrevet

Ja, jeg gjør det. De fleste blir sinna når man ikke plukker opp driten, så hvis jeg skla plukek den opp synes jeg sannelig at man kan få kaste den i hvem som helst sin søple kasse.. Så lenge posen er knyttet igjenn.

Skrevet

Ja, jeg gjør det. De fleste blir sinna når man ikke plukker opp driten, så hvis jeg skla plukek den opp synes jeg sannelig at man kan få kaste den i hvem som helst sin søple kasse.. Så lenge posen er knyttet igjenn.

helt enig :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Enig, "gamle erfaringer" er vanskelig å bli kvitt. Skal ikke mye til hos oss heller før gammelt grums flyter opp. Bra hun får oppfølging av fagfolk, som sikkert hjelper med å holde fokus på hunden som ER og ikke hunder som VAR🌸
    • Håper på det. Behandler er iallefall positiv, jeg blir litt negativ merker jeg basert på tidligere erfaring. Men det er positivt at hun ikke halter eller noe sånt og tilsynelatende bygger fin og jevn muskulatur og ifølge behandler er myk og fin med god bevegelsesfrihet i ledd. 
    • Artig med rykk-og-napp-voksing😬 Håper vondt'er er forbigående🤞
    • Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...