Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Hei, det er sikkert noen tråder om dette allerede som jeg ikke har funnet ennå. Jeg har snakket med oppdretter om å kjøpe valp av dem, Så jeg trenger noen tips/liste om hva jeg trenger:Dskriv gjerne liste. Rasen er Dvergpinscer:D og navn til både han og tispe:) 

-bilbur

-bur inne 

-mat -og vannskål 

-bæsjeposer

-sele, kobbel og halsbånd 

-tørkepapir

-leker

-gobiter

-klikert

-for

Skrevet

Seng(er) inne, synes selv det er absolutt en stor fordel å ha minst to, plassert der vi oppholder oss mest da hunden jo som regel alltid vil være i nærheten. Mer enn ett sett skåler må man vel helst også ha (da det skal vaskes regelmessig), og flere vannskåler enn matskåler med mindre du skal flytte på samme skål. I tillegg til vanlig bånd er enten langt flexibånd eller langline en fordel å ha. Ellers synes jeg det mangler stellesaker som børste evt napperedskap, tannbørste og tannkrem, klosaks, mild shampoo (Optima pH etc), gjerne førstehjelpskit med mindre du har alt slikt i hus fra før ink engangsampuller med saltvann, veldig greit å ha i tilfelle. Og selvsagt rengjøringsspray. :) 

Skrevet

Siden du skal ha dp, så tenker jeg at (ut fra hvor du bor, og klima) kan vurdere en genser eller et dekken.
Trenger absolutt ikke investere i noe dyrt, for de vokser fort :)
Det gjør renslighetstreninga litt enklere om de slipper å fryse veldig (de er jo ikke akkurat store når de er leveringsklare).
Hvor skal du ha valp fra? :) 

• 2 weeks later...
Skrevet
På 22 January 2017 at 2:07 PM, valpejenta skrev:

hva bør førstehjelpsskrinet inneholdet?  og vi har en hund til så har to sett ned vann og mat:D hva anbefaler du av seng og shampoo? @Yellow 

Glemte helt å svare deg, beklager! Personlig veldig glad i Optima (www.optima-pH.no) og så har jeg vært fornøyd med Biltemas fake skinnsenger med fake lammeskinn fra Ikea/andre pledd som tåler mange maskinvaskrunder i. :)