Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• 7 months later...
Skrevet
På 29. januar 2017 at 11:04 PM, yurij skrev:

Du tenker ikke utseende? Tiltrekkes man av folk i samme enden av skalaen som en selv? 

Interessant spørsmål :) Jeg vil tro at svært mange tiltrekkes av de i den høyeste enden av skalaen , uansett eget utseende. Men  i alle fall kvinner vil i mange tilfeller ikke ha 'sjangs' hos en 10'er mann , hvis de selv er la oss si 4-5. Derimot er mange kvinner som scorer høyt på skalaen, sammen med menn som scorer relativt lavt på skalaen. 

Menn later i mange tilfeller til å ha liten innsikt om egen 'verdi', i så måte og vil helst( og forventer) å få en kvinne i den høyere del av skalaen. Det får de jo også relativt ofte, særdeles hvis de har penger/status. Kvinner later til å ha en noe mer realistisk syn på egen 'verdi' i så måte og forventer ikke å få en 10'er, hvis de selv ikke scorer særlig høyt. 

En annen observasjon jeg har gjort, er at menn ( i mange tilfeller) ikke later til  å legge så stor vekt på sin kvinnelige partners( Og sine barns mor) hodefyll.. Forbausende mange menn som er sånn noenlunde oppegående, ender opp med partnere som er..hm..noe begrensede i så måte :P Jeg hadde skjønt det hvis det bare dreide seg om et ligg men når man skal være i forhold og formere seg med vedkommende, så hadde jeg trodd man ville være en smule mer kresen, i så måte. 

De ovennevnte eksemplene gjelder voksne folk, altså 25 og oppover. Under den alderen er mange mer overfladiske :ahappy: