JulieJ Skrevet 12. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2017 Hei. Jeg skal gå klikkertrenerkurs hos Canis, og trenger bøkene "Klikkertrening for din hund" og "Lydighetstrening i teori og praksis". Er det noen av dere som selger disse? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 12. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2017 3 timer siden, JulieJ skrev: Hei. Jeg skal gå klikkertrenerkurs hos Canis, og trenger bøkene "Klikkertrening for din hund" og "Lydighetstrening i teori og praksis". Er det noen av dere som selger disse? Helt OT, men jeg tror vi skal gå kurset sammen, for Sissel? vet det er ei Julie som skal gå, med en jaktgoldenvalp. Du kjenner Hilde som skal gå kurset også, gjør du ikke? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 12. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2017 Trenger dere begge bøkene? Den siste er da bare en utvidelse av den første? Kos dere, Sissel er flink! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 12. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2017 18 minutter siden, simira skrev: Trenger dere begge bøkene? Den siste er da bare en utvidelse av den første? Kos dere, Sissel er flink! Begge bøkene står på pensumllista ja takk, jeg gleder meg i alle fall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieJ Skrevet 12. Januar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2017 10 timer siden, Monikawt skrev: Helt OT, men jeg tror vi skal gå kurset sammen, for Sissel? vet det er ei Julie som skal gå, med en jaktgoldenvalp. Du kjenner Hilde som skal gå kurset også, gjør du ikke? Det stemmer Da skal vi på samme kurs Gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 12. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2017 Akkurat nå, JulieJ skrev: Det stemmer Da skal vi på samme kurs Gleder meg! Så kult! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 9. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2017 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts