Perfect Image Skrevet 25. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2016 Og kan stille en vilter og ganske utrent elghundvalp? Hun er bare veldig søt og blid men krever en litt tålmodighet erfaren handler. Hun kan løpe i bånd men må ikke herjes opp noe særlig for da blir det bare hopp og sprett. Vandt til å bli fristilt Jeg har blitt veldig sjuk og får ikke reist selv og fått handler til dag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 25. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2016 Hvilket klokkeslett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 25. Desember 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2016 Fremmøte klokken 10 hund nr 25 i ringen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 25. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2016 Det er litt for tidlig for oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 25. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2016 Jeg kan sikkert prøve, har aldri stilt elghund, men jeg er vant til hopp og sprett-berner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 25. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2016 Hvis det ikke kræsjer med min valp i ring 6 (nr. 35), så kan jeg godt prøve, med annet kjøreforholdene blir særdeles utfordrende slik de var for noen dager siden for da blir vi hjemme. Er vant til fristilling av valper og vant med hopp og sprett valper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts