Stine Skrevet 2. Desember 2016 Rapporter Skrevet 2. Desember 2016 Natta/dagenbegynner 24.00 når jeg begynner på jobb. Så i 1 tiden er det på tide å gå brannrunde. Før jeg svinger meg med moppen noen timer. Litt kaffe og kake foran peisen må man ha når man er litt frøsen! 1 desember betyr hemmelig nisse, og dette er første gaven jeg gir til nissungen min. Lagde istand tidlig frokost til en i 6 tiden. Før jeg åpnet bassenget. Også kom julemusikken i lobbyen på Hjemme litt etter 8, og da gikk vi for å legge oss Opp rett etter 11, og da er det sjokoladekalender, Narnia episode og julekopp! Herjing foran tv'en, mens Trym somsin er under pleddet sover Frokost/lunsj. Før jentene og jeg går på tur, fin bru jeg har lagd? Det er jo ganske koselig her! Fyrer i peisen og sitter i godstolen med nyeste Hundesport. Vasker litt bad. Og legger på julesengetøy! Får mark av den uryddige oppreinga da... Middag! Laks med spinatpasta, grønnsaker, salat og pesto. C var tidlig hjemme, så vi tok turen til glassverket som skulle være åpent til 18, men det var de ikke. FB siden dems juger... Kom hjem og ga bikkjene og Fia kvelds. Før vi spiste julekake med julebrunost og drakk kakao Bonusbilde av spisestua siden vi la oss rett ettet kl ni 11 Siter
Stine Skrevet 2. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Desember 2016 Sånn, da var det tekst og Siter
Mardina Skrevet 2. Desember 2016 Rapporter Skrevet 2. Desember 2016 Så koselig dere har det Nesten så jeg savner Hadeland, når jeg ser bildene 1 Siter
Snoffe Skrevet 2. Desember 2016 Rapporter Skrevet 2. Desember 2016 Ser ut som en ganske fin dag 1 Siter
Stine Skrevet 2. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Desember 2016 Hadeland er fint altså Ganske grei dag, men sov godt inatt etter bare 3 t søvn igår Siter
Recommended Posts