Kristiin Skrevet 2. Desember 2016 Rapporter Skrevet 2. Desember 2016 Velkommen inn i min dag eller noe slikt? Ikke så spennende, men ikke så gæli eller! 0930 Stått opp og sier hei til pus. 1030 Hundene har fått mat og vært ut å tisset. 1130 Begraver meg i lovverk 1230 Frokost/lunsj-isj 1330 Leser fortsatt om norsk lov, mens jeg sjekker når jeg begynner på jobb i helga. 1430 Ut i snøen som laver ned! Bare så fint! Liker vinter 1530 Kom akkurat inn igjen, hengt selene i skapet 1630 Home and away, like it 1730 Gjort ferdig tommelen og festet tråder på en vott 1830 Lese enda mer... 1930 Hundene er pakket inn i bilen 2030 Innetrening, deilig Deli trener på stå under marsj. 2130 Vi er her enda, og Milla bare fjaser Viser også at hun kan snurre @Siri dagsfersk 2230 Innom butikken 2330 Kveldsmat og sjokomelk Når jeg kom til sofaen var den opptatt... 0030 Fikk så vidt begynt på vott to Såå luftet hunder, gikk til senga og sjekka facern. Så brukte jeg en time på å lage denne 5 Siter
Siri Skrevet 2. Desember 2016 Rapporter Skrevet 2. Desember 2016 5 timer siden, Kristiin skrev: Home and away, like it Det står på her om ettermiddagene - og jeg hører det liksom i bakgrunnen mens jeg gjør andre ting. Jeg er så imponert over at de greier å tvere ut samme tema hele tida, jeg Det er jo alltid noe drama som skjer, og denne Brax er visst en stor helt skjønner jeg, for han blir jo stadig omtalt 5 timer siden, Kristiin skrev: Viser også at hun kan snurre @Siri dagsfersk Den er innafor Hundene her måtte delta i samtalen 1 Siter
Kristiin Skrevet 2. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Desember 2016 2 timer siden, Siri skrev: Det står på her om ettermiddagene - og jeg hører det liksom i bakgrunnen mens jeg gjør andre ting. Jeg er så imponert over at de greier å tvere ut samme tema hele tida, jeg Det er jo alltid noe drama som skjer, og denne Brax er visst en stor helt skjønner jeg, for han blir jo stadig omtalt Den er innafor Hundene her måtte delta i samtalen 2 timer siden, Siri skrev: Det står på her om ettermiddagene - og jeg hører det liksom i bakgrunnen mens jeg gjør andre ting. Jeg er så imponert over at de greier å tvere ut samme tema hele tida, jeg Det er jo alltid noe drama som skjer, og denne Brax er visst en stor helt skjønner jeg, for han blir jo stadig omtalt Den er innafor Hundene her måtte delta i samtalen Haha, ja det er evig drama eller så dør noen, de er rask til å bytte ut skulle spillere 37 minutter siden, Stine skrev: Snøøøø jo! Ja, snøøø 2 Siter
Kristiin Skrevet 2. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Desember 2016 6 timer siden, Snoffe skrev: Misunt på all snøen! Å enda mer idag laver fortsatt ned 1 Siter
Recommended Posts