Poter Skrevet 24. November 2016 Rapporter Skrevet 24. November 2016 Har noen av dere hatt adventskalender til hunden? Hvilke er bra? Hadde vært litt artig å hatt til Eine Siter
SaraS Skrevet 24. November 2016 Rapporter Skrevet 24. November 2016 Jeg visste ikke at det fantes en gang Må de åpne lukene selv, også er det hundesnavvel inni? Siter
Poter Skrevet 24. November 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 24. November 2016 5 minutter siden, SaraS skrev: Jeg visste ikke at det fantes en gang Må de åpne lukene selv, også er det hundesnavvel inni? Så reklame for det på Facebook her en dag, men klikka meg ikke inn, så vet ikke hvordan konseptet er. Men tenker at de selvsagt må få åpne lukene selv Siter
Poter Skrevet 24. November 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 24. November 2016 (endret) 8 minutter siden, SaraS skrev: Man kan jo lage sjæl også Ja, bare litt praktisk å få det ferdig. Og ikke minst morsommere for meg når jeg ikke vet hva som er inni Endret 24. November 2016 av Poter La til litt Siter
Wilhelmina Skrevet 24. November 2016 Rapporter Skrevet 24. November 2016 Ett år hadde jeg en sånn med hundesjokolade i - det liker ikke min altetende hund, viste det seg. Har også prøvd den fra Trixie, der var det litt mer varierte godbiter. Siter
Poter Skrevet 24. November 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 24. November 2016 1 time siden, Wilhelmina skrev: Ett år hadde jeg en sånn med hundesjokolade i - det liker ikke min altetende hund, viste det seg. Har også prøvd den fra Trixie, der var det litt mer varierte godbiter. Fant en som også har tyggebein i seg og forskjellige typer godbiter. Vil nok falle i smak hos labradoren Har lyst på en som har litt forskjellig i seg og ikke bare godbiter. Siter
WelshenNemi Skrevet 25. November 2016 Rapporter Skrevet 25. November 2016 Lager selv her. Nemi tåler ikke 90% av godbitene i de ferdigkjøpte uansett. Ikke var hun voldsomt glad i de heller(!). Men blir sikkert dyrere da Siter
Siri Skrevet 25. November 2016 Rapporter Skrevet 25. November 2016 Evt kan man lage selv - der hver luke inneholder en øvelse man skal trene på Siter
frydenlundsvein Skrevet 25. November 2016 Rapporter Skrevet 25. November 2016 Støtter det siste forslaget, lag litt treni,g av det.Sent from my LG-D325 using Tapatalk 1 Siter
frydenlundsvein Skrevet 25. November 2016 Rapporter Skrevet 25. November 2016 Støtter det siste forslaget, lag litt treni,g av.Sent from my LG-D325 using Tapatalk Siter
Poter Skrevet 25. November 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 25. November 2016 2 timer siden, Siri skrev: Evt kan man lage selv - der hver luke inneholder en øvelse man skal trene på 2 timer siden, frydenlundsvein skrev: Støtter det siste forslaget, lag litt treni,g av det. Sent from my LG-D325 using Tapatalk Godt forslag, men vi trener nok fra før av og jeg synes det vil være mer spennende med en pakkekalender. Og praktisk med nye godbiter Men kanskje jeg skulle lagd en for Sonen? Ny øvelse hver dag med evt treningsforslag. 4 Siter
Wilhelmina Skrevet 25. November 2016 Rapporter Skrevet 25. November 2016 30 minutter siden, Poter skrev: Men kanskje jeg skulle lagd en for Sonen? Ny øvelse hver dag med evt treningsforslag. Det hørtes kjempegøy ut! 1 Siter
Poter Skrevet 25. November 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 25. November 2016 1 time siden, Wilhelmina skrev: Det hørtes kjempegøy ut! Så koselig at du likte ideen! Jeg skal lage en avstemning og høre om det er flere som er interessert Siter
Recommended Posts