Gå til innhold
Hundesonen.no

Big Brother

Miko

Recommended Posts

Skrevet

Har aldri følgt med før, syns det er tåpelig, men tro det eller ei ser på det nå, tv'n sin feil siden tv'n ligger å surrer ved siden av meg :o

Skrevet

Fulgte med på den første sesongen.. Og den var den eneste, og den aller beste.. De andre sesongene som gikk, så jeg en eller to episoder av, og fytte katta hvor elendig:P

hehe, men ser litt på det når, han der lille vaar jo tøff:p

Skrevet

Fulgte med på den første sesongen.. Og den var den eneste, og den aller beste.. De andre sesongene som gikk, så jeg en eller to episoder av, og fytte katta hvor elendig:P

Signerer den. :rolleyes:

Skrevet

"Linn elsker shopping og må ha med seg sminke inn i huset. Linns største forbilde er Pamela Anderson og hun karakteriserer seg selv som forfengelig og påstår at hun ikke er noe husmoremne."

Sier ikke mer...

Skrevet

Huff. Har aldri syns noe særlig om big brother og hele konseptet. Syns det rett og slett er for dumt og jeg finner ingenting underholdende i det i det hele tatt og det blir bare verre og verre. Så nei kommer nok ikke til å følge med bb.

Skrevet

Herremin for en gjeng! ;) En ting er sikkert.. jeg hadde IKKE kommet så godt inn i den gruppen.. Bimboer og rundbrennere.. Johoo!! :rolleyes: Ihvertfall intrykket etter presentasjonen der. Jaja, er vel sånnt det blir tv av...

Skrevet

djiiisiiiis for en gjeng... jeg så bare littegranne... fake-blonde damer med silikon kan jeg se hele dagen på dvd om jeg vil.. hehe nei trykket over for å se blomsterfinn være dansefinn jeg ;)

Skrevet

Jeg er VIRKELIG glad for at jeg ikke skal være innesperret med de folka der. *Grøss*

Håper Morten vinner.

Skrevet

:)

Herregud, et mer teit konsept skal man lete lenge etter *himle med øynene*

så enig med deg. tenk å gi bort 1 million for det der! tenk på de som trenger de pengene til mat ialde land eller noe sånt , det iriterer meg og over at de lager penge program som kjendis jakten å sånt for å så si: (jeg gleder meg så vanvittig at det er du som kan få disse pengene her, jeg kan ikke få sagt hvor gla jeg er . så ring 800....)

tenk hvor mange som trenger de penga! å så gir de de bort sånn der

jeg får ont i meg når jeg ser på kjendis jakten eller noe sånt pengeprogram . når jeg tenker på de som ikke har det så godt og trenger de pengene mere enn vi ;)

Skrevet

næi, har andre ting å sløse bort tiden min på en skiten der altså..:) har aldri fulgt med på BB og kommer ikke til å gjøre det heller! synns ikke noe om programmet.

Skrevet

Nope. Har bedre ting å gjøre enn å sitte og se på at en gjeng med brødhuer drikker og puler. :rolleyes:

Dessuten er jeg allergisk mot bærter. B)

Skrevet

Jeg blir nok ikke å sitte klistret til skjermen hver dag nei, men kommer jeg over det en kveld ser jeg nok på det. Mange folk liker big brother. Faktisk 20 000 søkere iår. Big brother er det nærmeste du kommer nakenhet og sex på norsk tv, såklart følger folk med! Det er sånnt nordmenn liker.

At de finner så tåpelige folk syns jeg bare gjør det mer underholdende. ;) Man føler seg selv litt mer lur i toppen :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hva gjør man om det ikke går? Og hvor lenge prøver man å få det til å funke? 
    • Det er veldig individuelt. Jeg har aldri hatt noe problem med hundene og sjelden kattene, men tok til oss en voksen omplasseringskatt som gikk etter hundene og angrep dem, han ble levert tilbake. Har tatt til meg både kattunger og voksene katter, men aldri prøvd med "ikke kattevante" voksene hunder. Har hatt Sheltie (gjeterhund) og aldri hatt noe problem, men har du hund med høyere gjeterinstinkter kan det bli problemer.  Noen ganger går det sånn også. Passhund (Jämthund) og ny ungkatt.  
    • Generelt sett, ja. Gjeterinstinktet er et "subsett" av jaktinstinkt. Det betyr ikke at det ikke kan gå, mange gjeterhunder lever jo for eksempel på gårder sammen med katter. Men å leve inne i samme hus blir fort noe annet igjen. Du kan jo snakke med oppdretter om hvordan foreldre og søsken evt. går med katt, og du vet kanskje selv hvordan hundene dine reagerer på katter og andre smådyr på tur? Selv om det er noe litt annet så gir det en indikasjon på hvor sterkt jaktinstinktet er.
    • Har gjetere høyt jaktinstinkt? Jeg har gjeterhunder.
    • Det kommer an på hunden og katten, gemyttene deres, og hvem som kom først i hus. Hunder med høyt jaktinstinkt (gjetere, mynder, terriere mm.) går generelt dårligere med katter fordi de trigges lettere til å jage dem. Vi hadde to katter da vi fikk hund, og det gikk aldri bra. Vi endte med å omplassere kattene. De var dog voksne omplasseringskatter som ikke var spesielt trygge i utgangspunktet, og vi kunne ingenting om hundetrening og fikk en rase med mye jaktinstinkt.  En voksen og trygg katt og en valp med mindre jaktinstinkt har større sjanse for at det går bra, eller en kattunge sammen med en voksen hund som ikke har vist mye interesse for å jage katter. De fleste kan trenes og tilvennes med litt kunnskap, men ikke alle. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...