Gå til innhold
Hundesonen.no

Romjulutstillinga.


Katharina
 Share

Recommended Posts

Pleier det å være mange hunder på romjulutstillinga og maaaaange boder? Grunnen er at jeg leter etter en børste som jeg ikke fant på dogs4all og lurer på om jeg skal stikke innom letohallen i romjula for å se. Hvor stor er denne utstillinga kontra andre utstillinger? Sånn som Drammen i begynnelsen av juni eller sånn som Kongsberg i november (Drammen i august) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.fellness-shop.de/untangler-kämme-v-rake/

Har bare sett utlandske sider og jeg kan ikke engelsk og i tillegg redd for toll ol. Bestiller bare fra norske nettsider jeg. Føle det er tryggere :P

Flere utenlandske sider. http://progroom.com/catalog/product_info.php?products_id=1227

http://www.groomers-online.com/discontinued-c452/v-rake-matt-pick-p9

Dem finnes i rullerende pigger og faste pigger men jeg skal bare ha i rullerende pigger. :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler vel på at noen av dem som har stand på Letohallen forhandler de rakene der... Jeg har i hvert fall ikke sett slike før. Jeg har hatt en T-rake med rullende pigger på, men syntes ikke den fungerte noe særlig på mine hunder, men med v-form tar den kanskje litt bedre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi  har slike i klubbstanden vår (Bearded colliekluben) - de er formidable på ullpelser! Send en mail til Nina som har full kontroll på salgsboden vår på: n-klemp@online.no så kan hun sende deg en. Vi har både lilla og sorte (hadde i alle fall sist jeg sjekket) og prisen er 100,- + porto (denne vet sikkert Nina).

:-)

Susanne

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SusanneL skrev:

Vi  har slike i klubbstanden vår (Bearded colliekluben) - de er formidable på ullpelser! Send en mail til Nina som har full kontroll på salgsboden vår på: n-klemp@online.no så kan hun sende deg en. Vi har både lilla og sorte (hadde i alle fall sist jeg sjekket) og prisen er 100,- + porto (denne vet sikkert Nina).

:-)

Susanne

Hva dere ikke har altså :D Bootsene som selges er jo også veldig kjekke :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt OT:

Ja, de er veldig bra, faktisk. Men "nød lærer naken kvinne å spinne" - så med hvite langhårede ben på en utstillingshund så er de nærmest uvurderlige..

Nå har vi også fått inn disse "silvershades" teppene som er supre på varme sommerdager... De er også vanskelige å oppdrive her i Norge - i alle fall når man trenger dem!

:-)
Susanne

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SusanneL skrev:

Ja, de er veldig bra, faktisk. Men "nød lærer naken kvinne å spinne" - så med hvite langhårede ben på en utstillingshund så er de nærmest uvurderlige..

De er uvurderlige for oss med sorte hunder også *ler* Bare tanken på å gå løs på en våt briardpels når man kommer inn på utstilling er jo skrekkelig. Jeg var ekstremt takknemlig over dem - og regndressen - da vi var i Danmark og regnet silte ned begge dagene, og parkeringsområdet så ut som et gjørmehull :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...