Gå til innhold
Hundesonen.no

Hellestø stranden

Taz

Recommended Posts

Skrevet

Diego tygget opp foten før jeg klipte han.

Men kan prøve å spraye foten med det ja, ikke farlig på sår?

Hvorfor gjorde han det ;)

Jeg vet ikke skaljeg være ærlig..Jeg brukte det på bandasjen..Du kan jo høre med vetten?Det smaker py...

Skrevet

Så mange flotte bilder av pene hunder, og for et nydelig vær ;) .

Enn om vi kunne hatt hvertfall 1 slik dag. Vært drittvær kjempelenge nå ;)

Skrevet

Åh så fine bilder! Så veldig fint ut. alle hadde visst finere vær enn oss idag ;) Så veldig fint ut for hundene der. Er det ikke båndtvang der? Så det var en del folk i bakgrunnen, tør dere la dem løpe løs når det er folk i nærheten? Ser vi en person komme gående her, hiver vi oss over hundene og holder de fast til de er ute av synsvidde ;)

Nydelige hunder!!

Nei det er ikke båndtvang der. I tilleg så er dette "hundestranden" i dette område. Så store deler av turgåerene der er hundefolk. De som ikke har hund og som går der er også klar over dette, så det skaper ingen problemer å ha hunden løs der.

På andre plasser er jeg også slik som deg. Tar hunden i bånd med en gang jeg ser folk. Dette gjør jeg i og utenom båndtvangsperioden da folk er like redd hunder om det er båndtvang eller ikke... syns det handler litt om respekt jeg... ;)

Skrevet
Det smaker py...

;) Har du smakt på den eller....? ;);)

Knall fine bilder og NYDELIGE hunder!!!!! Hvis Cody fortsetter sånn, så blir han utrolig vakker!!!!!!!! ;)

Skrevet

utrolig flotte hunder ;) huff... blir såååå syk etter en hund til når jeg ser sååå mange pene hunder...

huff... må vel snart sette meg på henna mine når det står bilder i en tråd her inne jeg...

og ja trine, god fotograf ;)

Skrevet

Så utrolig fine bilder. Jeg må få meg nytt kamera tror jeg. Også må jeg få en strand her. Og like fine hunder :)

Luna er jo like søt hu ;) kamera og stranden kan jeg ikke hjelpe så mye med...

Men regjeringen kjøpte jo nettop verdens dyreste strand der borte på den kanten av landet, så den kan du vel bruke ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• En viktig del av å drive med utstilling er jo å lære hundene å slappe av i buret når de ikke er i ringen. Det er ikke bare oppbevaring.  Og har du flere hunder så ville jeg enten hatt med hjelpere eller bare én hund på utstilling om gangen, ihvertfall til de er vante til omgivelsene og slapper av i buret.
    • Tenkte jeg skulle prøve det også men er så redd hunden rømmer ut av gitteret. Opplevde det med hunder før mens jeg gikk i ringen så kom de løpende inn i ringen. Veldig festlig. Ikke i det hele tatt.    Men nå har jeg nye hunder så har ikke turt å prøve på dem men hadde vært så enklere å bære inn enn de tunge gitterbura.
    • Hva som er best kommer jo an på deg, og din hunds behov. Jeg brukte et sammenleggbart tøybur. 
    • Hva slags bur bruker dere på utstilling? Eller tralle? Passer Stroller best? Eller tøybur? Eller metallbur? Har du link? Bilder av alt utstyr? Har prøvd litt forskjellig men usikker på hva som er best?
    • Det er veldig stor forskjell på dem. (På norsk skrives forøvrig rasenavn med liten forbokstav) Collie deles i korthår og langhåret, men det er ikke veldig stor forskjell på dem. Begge er myke raser som er avlet et godt stykke bort fra opprinnelsen som gjeterhunder. De er ganske førerorienterte, men krever mindre enn de mest aktive gjeterhundene. De er likevel smarte og aktive, og krever litt mental aktivisering for å trives. Eurasier er en veldig selvstendig rase, kan ha mye jakt, og er krevende å trene og ha løs.  Begge rasene har mye pels, røyter i perioder når de skifter pels, og må børstes regelmessig. Begge rasene har også hatt en del dårlig avl med mye usikkerhet og dårlig mentalitet, men det er lenge siden jeg var aktiv nå så forhåpentligvis har dette bedret seg. Jeg ville uansett vært veldig nøye med oppdretter, foreldrehunder osv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...