TrasselTrollet Skrevet 6. November 2016 Rapporter Share Skrevet 6. November 2016 Är det någon som har testat WetDog täcke på en hund med mycket underull? Är de så bra som påstås skall det införskaffas ett till sommaren då jag har ett vattenmonster utan dess like, men jag känner jag är lite i tvivel om det verkligen fungerar på hundar med tjockare päls. Sitter lite med känslan "låter det för bra för att vara sant är det nog så"... Någon som kan bekräfta eller dementera? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 6. November 2016 Rapporter Share Skrevet 6. November 2016 Det var utrolig dyrt... Bør være verdt det for de pengene. På Turbo brukte jeg badekåpe (som jeg sydde av et håndkle) og silkedekken (for å få han til å ikke se ut som om noen hadde tatt tak i nesa hans og blåst hardt) - silkedekkenet gjorde også at han tørket fortere (underlig nok). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 6. November 2016 Rapporter Share Skrevet 6. November 2016 Har også sett på dette, og synes nesten det høres for godt ut til å være sant... Men hadde jo vært perfekt til frøkna når vi skal begynne med svømming, hvis det fungerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 6. November 2016 Rapporter Share Skrevet 6. November 2016 Jeg ønsker meg også noe sånt! Men det er jo svindyrt om det ikke fungerer [emoji14] Tror jeg bestiller badekåpe til hunden herfra: http://www.dogrobes.co.uk/ Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 6. November 2016 Rapporter Share Skrevet 6. November 2016 Å, de badekåpene så fine ut om de virker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts