maysofie Skrevet 2. November 2016 Rapporter Skrevet 2. November 2016 Så får vi se hvordan EFIT-posting fra telefonen fungerer. Man får bare beklage åpenrommene mellom biler og tekst, tilhørende bilde er under teksten Dagen startet kl 08 med en god morgentur, når vi kom inn igjen en time senere var det mat å få for søte små. En time senere hadde vi skysset folk til bussen og parkert hjemme igjen. Vi loket litt i senga før vi orket å ta tak i dagen ordentlig. I det jeg kom inn på soverommet ventet dette syntet meg, Keo bruker å registrere når noen kommer hjem, nemlig Kl 12 var det tid for gjeting. Kjørt til sørenden i fylket og tutlet oss innover mot jordet En time senere var vi fortsatt på trening, i regnværet glemte man ta bilde, så da får dere et gjetebilde fra tidligere i stede Kl 14 hadde vi ført tilsyn på den andre flokken også, så da fikk Keo prøve seg litt for første gang på alt for mange måneder, deriblant drive hjem avtstikkerne. Nå er vi i vurderingsfasen om vi skal prøve kjøre i gang Prosjekt Keo på riktig, Keo er ikke helt min type hund eller den enkleste å føre, så vurderingen får fortsette I 15-16-tiden var vi vell hjemme etter handel, så var det middagstid Litt sofasliting, serietitting og husarbeid sto så på tapetet. Keo hintet om at han gjerne ville ut mens man gjorde ferdig siste rest av husarbeid, så da gjorde vi så Et sted mellom 19/20 var vi fortsatt ute på tur, så var det blitt realt mørkt. Vell hjemme igjen lagde man seg noe tirsdagsgodt med restene fra helgas røre Hundene fortsatte sitt travle arbeid som sofaslitere mens man så ferdig serieepisoden. Hardt liv Cirka kl 23 var vi ute på dagens siste luftetur. Ikke helt fornøyd med å måtte sitte pent til gatas to brøleaper (og Keos erkefiender) var passert på deres luftetur. I det man var ferdigstelt og tredde inn på soverommet, var det vell bare å innse at hundene trengte en spyling før de kunne være i senga... Noe det selvsagt var litt blandede følelser for Til slutt kunne vi si oss fornøyd med dagen og innta senga alle mann 6 Siter
Recommended Posts