Nik Skrevet 16. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2016 Heihei. Jeg har en chihuahua hanne på ca 3 år (han er ikke kastrert) og jeg skal kjøpe meg en ny hund. Jeg har veldig lyst på boxer. Men da lurer jeg på om en vhihuahua hanne å ei boxer tispe går greit sammen?:) Siter
Mardina Skrevet 16. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2016 Det vet du jo ikke før du får valpen Men jeg ville nok prøvd å skjerme chihuahua'en litt, i.o.m at det er en liten rase og at boxeren kan være ganke vilter som valp/unghund Siter
KristinR Skrevet 17. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2016 Jeg vet om boxereiere som har liten rase i tilllegg. Ikke så liten rase som chihuahua, men boston terrier blant annet. Og dansk svensk gårdshund. Personlig ville jeg ikke tatt sjansen på det. Selv om boxeren lærer seg å ta hensyn etterhvert skal det så lite til før det går galt. Boxer kan være litt uvøren og ikke alltid klar over sin lekne kropp. Jeg har hatt boxere i 30 år og kjenner veldig godt til de. 2 Siter
Recommended Posts