maysofie Skrevet 21. September 2016 Rapporter Skrevet 21. September 2016 I den situasjon at jeg har en hund her og en hund allerede i Nordland kommer man på at jeg ikke har mitt eget flybur her hjemme til neste reise med hund Er det noen som har et IATA-godkjent flybur i størrelse Keo, altså XL/Giant, de kunne tenkt seg å låne bort/bytte tjenester mot en uke i oktober? Gjerne i Vestfold/Buskerud-traktene eller i nærheten av Oslo/Gardermoen, men hele Østlandet er vell et alternativ. Buret må altså være godkjent for flyvning. Siter
Sprettballen Skrevet 21. September 2016 Rapporter Skrevet 21. September 2016 21 minutter siden, maysofie skrev: I den situasjon at jeg har en hund her og en hund allerede i Nordland kommer man på at jeg ikke har mitt eget flybur her hjemme til neste reise med hund Er det noen som har et IATA-godkjent flybur i størrelse Keo, altså XL/Giant, de kunne tenkt seg å låne bort/bytte tjenester mot en uke i oktober? Gjerne i Vestfold/Buskerud-traktene eller i nærheten av Oslo/Gardermoen, men hele Østlandet er vell et alternativ. Buret må altså være godkjent for flyvning. Jeg har, men det er i Rogaland Siter
MaritaS Skrevet 21. September 2016 Rapporter Skrevet 21. September 2016 Vet ikke hvor stor Keo er, men har et som passer til en Tanuki om man flyr med norwegian og ikke med SAS Vi bor 40 min fra Gardermoen. Siter
maysofie Skrevet 21. September 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 21. September 2016 30 minutter siden, MaritaS skrev: Vet ikke hvor stor Keo er, men har et som passer til en Tanuki om man flyr med norwegian og ikke med SAS Vi bor 40 min fra Gardermoen. Keo er cirka 55-60cm i mankehøyde Siter
Jeas_89 Skrevet 21. September 2016 Rapporter Skrevet 21. September 2016 Jeg har et som er L: 91 cm, B:61 cm, H:66,5 cm, ca 1 time unna Gardermoen Siter
Recommended Posts