Gå til innhold
Hundesonen.no

Bløder og komplikasjoner


Mirapusen
 Share

Recommended Posts

Goldentispe 10 år, ellers frisk og i full form. Opererte ut et par kuler fra buken for 2 uker siden, blødde som en gris etterpå. Åpna igjen og blødde stadig mer, ble en natt på NVH med pressbandasje og blødningene gav seg.

Såret har grodd fint og stingene er tatt, bikkja i full form. Får ikke indikasjon om at hun er bløder på de vanlige prøvene, men regner med det. Problemet nå er sårvæske som fyller seg opp i buken. Har tappet opptil en liter enkelte dager, men virker som hun blør innvendig og det bare fyller seg opp igjen. Væsken er fortsatt veldig mørk, altså mye blod i sårvæsken. Så da er spørsmålet; hva gjør man? Nå prøver vi å la det være i håp om at det blir som en innvendig "pressbandasje" og gjør at det ikke blør mer, men jeg er veldig usikker.. Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes helt likt ut som det bulldogen min hadde problemer med! Desverre ble hun avlivd før vi fant ut noe mer.... Men blodet hennes koagulerte ikke (nå tappet de ikke blod av henne, men sjekket det blodet som fyltes i buken hennes, det var nok ikke helt riktig måte å gjøre det på?) Jeg tror vi tappet henne 3-4 ganger på ca 1 mnd, men fortsatte bare å fylles. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...