Bee Skrevet 28. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2006 Arrangerer hundeskoler i trondheim ringtrening? Og evt hvilke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 28. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2006 norsk terrierklubb arrangerer ringtreninger hver onsdag på heimdal.De har 'ferie'nå da,men starter opp igjen etter påske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 28. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2006 Arrangerer hundeskoler i trondheim ringtrening? Og evt hvilke? Det har jeg også lurt på <_< Går evt. an å arrangere noe selv også da... Vi bør trene FØR etter påske, for å si det sånn Bø nærmer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 28. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2006 Det har jeg også lurt på <_< Går evt. an å arrangere noe selv også da... Vi bør trene FØR etter påske, for å si det sånn Bø nærmer seg Er enig at man bør trene FØR etter påske. Og hvis noen blir med på det, går det an å arrangere litt selv òg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 28. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2006 har hørt at det er en annen hundeklubb som også arrangerer nå for tiden inne et eller annet sted,men husker ikke hva slags klubb det var :wallbash: kan skrive det her når jeg finner det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 28. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2006 Yes, er litt greit. Vi trenger iallefall all den trening vi kan få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 28. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2006 Ingen som gidder å komme til Skjetlein og trene da? Jeg har vanskeligheter med å komme meg noe sted, men vil gjerne være med. Her er det både gress, grus og asfalt og trene på. (Og fjøs) Det er vel rundt 20min fra sentrum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 28. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2006 Vi trenger all den ringtreningen vi kan få ivartfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 28. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2006 Ingen som gidder å komme til Skjetlein og trene da? Jeg har vanskeligheter med å komme meg noe sted, men vil gjerne være med. Her er det både gress, grus og asfalt og trene på. (Og fjøs) Det er vel rundt 20min fra sentrum? Tjue minutter du liksom. Det er i alle fall ikke med buss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 28. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2006 Tjue minutter med buss kan det ikke være. Men hadde vært veldig fint om vi hadde kunne fått til noe... Vi trenger så sårt trening, og det er er litt gøyere å trene med flere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aina Skrevet 29. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2006 på nissekollen arangsjere selskapshundeklubben trening hver mandag,..men husker ikke når d bynt,men tror det var rund 7 -8.men det kan jeg finn ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 29. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2006 Ingen som gidder å komme til Skjetlein og trene da? Jeg har vanskeligheter med å komme meg noe sted, men vil gjerne være med. Her er det både gress, grus og asfalt og trene på. (Og fjøs) Det er vel rundt 20min fra sentrum? 20 min.??? Jeg går på Skjetlein på kveldskurs 1 gang i uka jeg Drar hjemmenfra kvart over to (bussen går halv tre), er i byen tre, må vente 20 min. på SPONGDAL-bussen, som bare går fram til grusveien begynner. Den er der ca. fire. Så må man gå et kvarters tid. Så 2 timer tar det ihvertfall herfra. Og den bussen går bare et par ganger om dagen <_< Skal ikke være greit å komme seg til gokk nei! OT: LiLi, går du på Skjetlein eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 29. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2006 Jeg er også avhengig av buss for å komme meg rundt, så det bør være i rimelig bussavstand, da jeg også må ha med knøttet mitt på 5 mnd. i vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 29. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2006 Jeg og viiil Vi og trenger den treningen......=S =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee Skrevet 29. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2006 Jeg har prøvd å sjekke på nettet etter hundeklubb/skole i byen som arrangerer det, men har ikke funnet noe. Rart om det ikke er å oppdrive, det er jo mange som sikkert ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 29. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2006 20 min.??? Jeg går på Skjetlein på kveldskurs 1 gang i uka jeg Drar hjemmenfra kvart over to (bussen går halv tre), er i byen tre, må vente 20 min. på SPONGDAL-bussen, som bare går fram til grusveien begynner. Den er der ca. fire. Så må man gå et kvarters tid. Så 2 timer tar det ihvertfall herfra. Og den bussen går bare et par ganger om dagen <_< Skal ikke være greit å komme seg til gokk nei! OT: LiLi, går du på Skjetlein eller? Går på Skjetlein ja. Når er det du er på kurs da? Er det Trondheim Hundeskole eller? Kanskje jeg skal komme og spionere litt 20 min er med bil ja Med buss blir saken en helt annen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 29. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2006 Går på Skjetlein ja. Når er det du er på kurs da? Er det Trondheim Hundeskole eller? Kanskje jeg skal komme og spionere litt 20 min er med bil ja Med buss blir saken en helt annen. Det er ikke hundekurs Går VK1 Blomsterdekoratør jeg, men må gå komprimert kveldskurs pga. knøttet. Papsen er hjemme med han den kvelden så jeg får meg litt skolegang også Holder til i bygget ved siden av gartneriet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 29. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2006 Det er ikke hundekurs Går VK1 Blomsterdekoratør jeg, men må gå komprimert kveldskurs pga. knøttet. Papsen er hjemme med han den kvelden så jeg får meg litt skolegang også Holder til i bygget ved siden av gartneriet... Aha, sånn sett ja. Si fra hvis du har med hund og har lyst på en play-date en gang da. LiLi trenger lekekamerater nemlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 29. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2006 Aha, sånn sett ja. Si fra hvis du har med hund og har lyst på en play-date en gang da. LiLi trenger lekekamerater nemlig.. Jepp... Har aldri hatt dem med dit før da, det må i tilfelle bli en dag jeg ikke er på skolen og evt. skal besøke hesten ellerno... Er nemlig ikke lov å ha med dyr i det bygget der... Hesten min står på Nypan, gården rett ved innkjørselen til grusveien der, etter Klett. Skal vel snart en tur dit håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 29. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2006 Er det ingen som kjører bil som kunne tenkt seg å komme da? Kunne jo eventuelt samkjørt litt eller noe. Eventuelt om noen har andre forslag til hvor vi kan være. Jeg og vil gjerne være med nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 29. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2006 Jepp... Har aldri hatt dem med dit før da, det må i tilfelle bli en dag jeg ikke er på skolen og evt. skal besøke hesten ellerno... Er nemlig ikke lov å ha med dyr i det bygget der... Hesten min står på Nypan, gården rett ved innkjørselen til grusveien der, etter Klett. Skal vel snart en tur dit håper jeg. Ja, okei. Jeg kan jo sende deg nr mitt på pm, så kan du ta kontakt hvis du skal hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 3. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2006 Fant vi noengang ut av noe sted?? Vi trenger å trene før Bø, og det nærmer seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 3. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2006 Vi gjorde ikke det gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 3. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2006 hmm..vi på hundetreffet prøver å få til noe slikt. uregelmessig og etter behov. har ikke kommet helt i gang enda da.. lili: jeg og ask kunne sikkert kommet oss til skjetlein en gang i blant.. om jeg kommer inn til høsten, kan jeg hvertfall trene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 3. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2006 Ingen som har forslag til sted da? Bør være en slette/parkeringsplass/fotballbane uten mye folk og trafikk og med belysning, for det blir vel mest sannsynlig på ettermiddagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar