Gå til innhold
Hundesonen.no

Ringtrening! I Trondheim?


Bee

Recommended Posts

  • Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Det har jeg også lurt på <_< Går evt. an å arrangere noe selv også da... Vi bør trene FØR etter påske, for å si det sånn ;) Bø nærmer seg :)

Er enig at man bør trene FØR etter påske. Og hvis noen blir med på det, går det an å arrangere litt selv òg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som gidder å komme til Skjetlein og trene da? Jeg har vanskeligheter med å komme meg noe sted, men vil gjerne være med. Her er det både gress, grus og asfalt og trene på. (Og fjøs) :) Det er vel rundt 20min fra sentrum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som gidder å komme til Skjetlein og trene da? Jeg har vanskeligheter med å komme meg noe sted, men vil gjerne være med. Her er det både gress, grus og asfalt og trene på. (Og fjøs) :) Det er vel rundt 20min fra sentrum?

Tjue minutter du liksom. Det er i alle fall ikke med buss. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som gidder å komme til Skjetlein og trene da? Jeg har vanskeligheter med å komme meg noe sted, men vil gjerne være med. Her er det både gress, grus og asfalt og trene på. (Og fjøs) :o Det er vel rundt 20min fra sentrum?

20 min.??? :o Jeg går på Skjetlein på kveldskurs 1 gang i uka jeg :o Drar hjemmenfra kvart over to (bussen går halv tre), er i byen tre, må vente 20 min. på SPONGDAL-bussen, som bare går fram til grusveien begynner. Den er der ca. fire. Så må man gå et kvarters tid. Så 2 timer tar det ihvertfall herfra. Og den bussen går bare et par ganger om dagen <_< Skal ikke være greit å komme seg til gokk nei!

OT: LiLi, går du på Skjetlein eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å sjekke på nettet etter hundeklubb/skole i byen som arrangerer det, men har ikke funnet noe. Rart om det ikke er å oppdrive, det er jo mange som sikkert ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 min.??? :o Jeg går på Skjetlein på kveldskurs 1 gang i uka jeg :o Drar hjemmenfra kvart over to (bussen går halv tre), er i byen tre, må vente 20 min. på SPONGDAL-bussen, som bare går fram til grusveien begynner. Den er der ca. fire. Så må man gå et kvarters tid. Så 2 timer tar det ihvertfall herfra. Og den bussen går bare et par ganger om dagen <_< Skal ikke være greit å komme seg til gokk nei!

OT: LiLi, går du på Skjetlein eller?

Går på Skjetlein ja. Når er det du er på kurs da? Er det Trondheim Hundeskole eller? Kanskje jeg skal komme og spionere litt ;)

20 min er med bil ja :o Med buss blir saken en helt annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på Skjetlein ja. Når er det du er på kurs da? Er det Trondheim Hundeskole eller? Kanskje jeg skal komme og spionere litt ;)

20 min er med bil ja :o Med buss blir saken en helt annen.

Det er ikke hundekurs :o

Går VK1 Blomsterdekoratør jeg, men må gå komprimert kveldskurs pga. knøttet. Papsen er hjemme med han den kvelden så jeg får meg litt skolegang også :o Holder til i bygget ved siden av gartneriet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke hundekurs ;)

Går VK1 Blomsterdekoratør jeg, men må gå komprimert kveldskurs pga. knøttet. Papsen er hjemme med han den kvelden så jeg får meg litt skolegang også :o Holder til i bygget ved siden av gartneriet...

Aha, sånn sett ja. :o Si fra hvis du har med hund og har lyst på en play-date en gang da. :o LiLi trenger lekekamerater nemlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, sånn sett ja. :o Si fra hvis du har med hund og har lyst på en play-date en gang da. :o LiLi trenger lekekamerater nemlig..

Jepp... Har aldri hatt dem med dit før da, det må i tilfelle bli en dag jeg ikke er på skolen og evt. skal besøke hesten ellerno... Er nemlig ikke lov å ha med dyr i det bygget der... Hesten min står på Nypan, gården rett ved innkjørselen til grusveien der, etter Klett. Skal vel snart en tur dit håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... Har aldri hatt dem med dit før da, det må i tilfelle bli en dag jeg ikke er på skolen og evt. skal besøke hesten ellerno... Er nemlig ikke lov å ha med dyr i det bygget der... Hesten min står på Nypan, gården rett ved innkjørselen til grusveien der, etter Klett. Skal vel snart en tur dit håper jeg.

Ja, okei. Jeg kan jo sende deg nr mitt på pm, så kan du ta kontakt hvis du skal hit :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..vi på hundetreffet prøver å få til noe slikt. uregelmessig og etter behov. har ikke kommet helt i gang enda da..

lili: jeg og ask kunne sikkert kommet oss til skjetlein en gang i blant.. om jeg kommer inn til høsten, kan jeg hvertfall trene der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...