Raksha Skrevet 31. August 2016 Rapporter Skrevet 31. August 2016 Halsbåndtrollet, som er nært beslektet med sokketrollet, har vært på besøk igjen, og brått står både Kasko og Hottie uten halsbånd. Noen som har noen de vil selge billig (!) ? Må være minst 2 cm brede, ikke kjetting. Helstrup eller halvstrup. Maks 35cm, minst 30. Utseendet bryr vi oss ikke om, kun størrelse, bredde og pris. Siter
Bananen Skrevet 31. August 2016 Rapporter Skrevet 31. August 2016 Jeg har noen halvstrup etter Kamar. Tror de er 4-5 cm brede. Jeg vet hvor ett er, i alle fall. Jeg har ett non-stop halsbånd som kan kommes ut av om hunden setter seg fast et sted også? De som ikke er non stop kan vies ut til å passe både basselusk og saluki. Jeg skal ha flere enn en eller annet sted, altså! Siter
Raksha Skrevet 31. August 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 31. August 2016 Jatakk! Hottie og Kasko bruker samme størrelse, så passet de Kamar så funker de helt sikkert her og. Se hva du finner og si pris så vil jeg helt sikkert ha. 1 Siter
Raksha Skrevet 31. August 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 31. August 2016 Jatakk! Hottie og Kasko bruker samme størrelse, så passet de Kamar så funker de helt sikkert her og. Se hva du finner og si pris så vil jeg helt sikkert ha. Siter
Ayla Skrevet 11. August 2017 Rapporter Skrevet 11. August 2017 Ser tråden er gammel. Er også interessert i halvstrup/helstrup. Siter
tonjek Skrevet 11. August 2017 Rapporter Skrevet 11. August 2017 Ser tråden er gammel. Er også interessert i halvstrup/helstrup. [emoji4]Hvilken størrelse? Kan hende jeg har noe liggende. Siter
Ayla Skrevet 14. August 2017 Rapporter Skrevet 14. August 2017 På 11.8.2017 at 8:28 PM, tonjek skrev: Hvilken størrelse? Kan hende jeg har noe liggende. 35 cm tenker jeg. Hun har mye pels, men da sitter det godt. Halvstrup eller helstrup? Ikke kjetting Siter
tonjek Skrevet 17. August 2017 Rapporter Skrevet 17. August 2017 35 cm tenker jeg. Hun har mye pels, men da sitter det godt. Halvstrup eller helstrup? Ikke kjetting [emoji4] Har sendt deg pm [emoji4] 1 Siter
Recommended Posts