Gjest Skrevet 21. August 2016 Rapporter Skrevet 21. August 2016 Troll varmedekken kjøpt nøyaktig her: http://www.troll-hundefor.no/webshop.aspx?pageid=32939&catId=15085&groupId=5010&Product=2054#products Selges, da jeg fant det i et skap og kom på at hunden min er pensjonert fra vinterturer i fjellet. Dekkenet er kanonbra for en aktiv hund, med gjennomført kvalitetspreg. Det ble brukt ca 4 gang igjennom 1 vinter hos oss, og har absolutt null skader eller lyter. Ser helt nytt ut, i grunnen. I teorien bør det ikke være noen hundehår på det heller, siden det er et genialt stoff på dekkenet som ikke tar til seg skitt eller snø - men nå har det jo trossalt blitt brukt av en labrador. Så jeg kan ikke garantere at det ikke kommer til å være noen små svarte hår her og der på dekkenet Bilde tatt når dekkenet var nytt, og vofsen var sykt misfornøyd med valget. Man kan også se at dekkenet er i overkant stort til min Labrador. Dekkenet er størrelse 3, altså 72cm lang. Labbisen min er ca 57cm lang i ryggen. Hun er rundt 28-30kilo. "Størrelse 3 passer større hunder fra 26-35 kg. tilsvarende våre seler 5 og 6. Lengde fra nakke til halerot str. 3, ca 72 cm" Bilde tatt i dag. Dekkenet befinner seg i Tromsø, så om noen Tromsøværinger vil hente det... It's right here! Ellers går det sikkert an å sende i posten på noe vis Siter
Poter Skrevet 4. November 2016 Rapporter Skrevet 4. November 2016 Har du det fortsatt til salgs? Er det regntett? Siter
Recommended Posts