Tomine Skrevet 1. August 2016 Rapporter Share Skrevet 1. August 2016 Kan hunder spise eggeskall som er kokt? Må man da smuldre skallet eller kan dem spise de i sånne flak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricia Skrevet 1. August 2016 Rapporter Share Skrevet 1. August 2016 Mine får dele skallet etter frokostegget mitt hver dag. Har aldri sett at det er skadelig eller negativt for dem på noen måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oda Skrevet 2. August 2016 Rapporter Share Skrevet 2. August 2016 OK, kjekt å vite. Har hørt at det skal være godt for hunden å i blant få et rått egg i matskålen. Jeg har hittil ikke gjort det, men kanskje noe å prøve... Og siden de da også kan få eggeskallet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 3. August 2016 Rapporter Share Skrevet 3. August 2016 Gir hele egg også jeg, rått eller kokt. Da blir det litt "hjernetrim" også, hvordan de skal få åpnet det (de fleste lærer det jo fort,da?) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts