Guest Jonna Skrevet 28. Juli 2016 Rapporter Skrevet 28. Juli 2016 I hele dag har jeg både på tlf og dataen havnet innpå andre sider enn sonen når jeg trykker på ett emne. Og nei, jeg kommer ikke borti reklamen. Siter
Siri Skrevet 28. Juli 2016 Rapporter Skrevet 28. Juli 2016 Dette har skjedd meg noen ganger i det siste også, men bare på telefonen. Kommer inn på noe Google-greier med advarsler om virus... Siter
Raksha Skrevet 28. Juli 2016 Rapporter Skrevet 28. Juli 2016 Akkurat nå, Siri skrev: Dette har skjedd meg noen ganger i det siste også, men bare på telefonen. Kommer inn på noe Google-greier med advarsler om virus... Jeg og får det, men det tror jeg noe greier på telefonen eller noe. telefonen vibrerer og masse advarselgreier. Siter
Monab88 Skrevet 28. Juli 2016 Rapporter Skrevet 28. Juli 2016 5 minutter siden, Siri skrev: Dette har skjedd meg noen ganger i det siste også, men bare på telefonen. Kommer inn på noe Google-greier med advarsler om virus... 4 minutter siden, Raksha skrev: Jeg og får det, men det tror jeg noe greier på telefonen eller noe. telefonen vibrerer og masse advarselgreier. Samme her! Siter
Guest Jonna Skrevet 28. Juli 2016 Rapporter Skrevet 28. Juli 2016 Mulig jeg får det på PC pga jeg bruker Safari der også, men der har jeg økt sikkerhetsnivået så det kommer ikke mer. Kommer ikke i Explorer. Siter
mokken Skrevet 28. Juli 2016 Rapporter Skrevet 28. Juli 2016 13 minutter siden, WelshenNemi skrev: Samme her også på tlf. Her og! Siter
Siri Skrevet 28. Juli 2016 Rapporter Skrevet 28. Juli 2016 40 minutter siden, Raksha skrev: Jeg og får det, men det tror jeg noe greier på telefonen eller noe. telefonen vibrerer og masse advarselgreier. Ja, masse advarsler, men bare når jeg går inn på sonen, ikke andre sider. Det går bra når jeg reloader sidene. Siter
Snøfrost Skrevet 28. Juli 2016 Rapporter Skrevet 28. Juli 2016 Jeg har også opplevd dette på telefon, men aldri på PC (ennå?) Siter
Wachita Skrevet 28. Juli 2016 Rapporter Skrevet 28. Juli 2016 Her og! Jeg trodde det var telefonen sin feil! Siter
Anilex Skrevet 29. Juli 2016 Rapporter Skrevet 29. Juli 2016 Jeg har samme problem på pinscherforumet om jeg går inn fra mobilen.. Siter
Nathalie_ Skrevet 29. Juli 2016 Rapporter Skrevet 29. Juli 2016 Ikke skjedd her på noen dager, men nå skjedde det akkurat... Siter
RAH Skrevet 8. August 2016 Rapporter Skrevet 8. August 2016 Skjer dette kun på forum, eller har dere oppdaget dette på andre sider også? Har noen av dere forsøkt å laste ned uoffisielle apper? F.eks. Pokemon Go? Siter
RAH Skrevet 8. August 2016 Rapporter Skrevet 8. August 2016 Det er mange som rapporterer om tilsvarende problem på både pc/mac og mobile enheter. Dette er malware som ligger på deres enhet. Google mega.viral-content.site "enhet" remove for bistand. iOS: https://discussions.apple.com/thread/7623615?start=0&tstart=0 Relevant link: http://removalidea.com/completely-remove-mega-viral-content-site-pop-ups/ Siter
Guest Jonna Skrevet 3. September 2016 Rapporter Skrevet 3. September 2016 Med tanke på at jeg ikke gjor noe sist og det ble borte. Så lurer jeg på om det du skriver er rett? Nå er det brått tilbake på iPhone, samme greien. Siter
Teserere Skrevet 3. September 2016 Rapporter Skrevet 3. September 2016 På 28. juli 2016 at 6:56 PM, JeanetteH skrev: Denne fikk jeg idag, hadde åpnet en tråd og leste plutselig poppet den opp. Ikke lastet ned nye apper i det siste. Siter
Guest Jonna Skrevet 3. September 2016 Rapporter Skrevet 3. September 2016 Kan legge til at jeg har heller ingen nye apper siden sist. Siter
Aslan Skrevet 3. September 2016 Rapporter Skrevet 3. September 2016 Har fått samme i går, kun på sonen, ingen andre nettsteder. Siter
RAH Skrevet 4. September 2016 Rapporter Skrevet 4. September 2016 Jeg har ikke noe godt svar på dette @JeanetteH og @Aslan. Problemet er rapportert mye på internett og dukker også opp på store sider som Dagbladet.no og CNN.com. Det eneste jeg finner av løsninger er å slette cache og informasjonskapsler på telefonen hver gang det kommer opp. Det kommer ikke opp hos meg, så jeg klarer ikke replikere det. Jeg har derfor ikke noe konkret å lete etter. Dette kan også tyde på at det er lokalt på den enkelte enheten. Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 4. September 2016 Rapporter Skrevet 4. September 2016 Jeg hadde det der en periode og kan ikke huske det var her. Tror det følger os/ nettleser som i mitt tilfelle Chrome knytta til min Google konto. Tilfeldig hvem sider det dukker opp på, at det skjer på sonen er nok bare sannsynlighet fordi du er her. Siter
Bananen Skrevet 4. September 2016 Rapporter Skrevet 4. September 2016 Skjedd meg engang tidligere (flere måneder siden) da jeg skulle søke på google maps, men skrev feil i adressevinduet (gogole istedet for google). Nå skjedde det igjen mens jeg leste i en tråd på sonen. Slettet cache, downloads, cookies og slikt etterpå. For å være sikker. Trykket ikke på noe, selvsagt. Det har altså skjedd på to forskjellige androidenheter. 1 Siter
Gjest Skrevet 4. September 2016 Rapporter Skrevet 4. September 2016 Henger i stor grad sammen med java-annonser. Adblock hjelper. Reklame er en uting uansett, og dette er et eksempel på hvordan annonser bringer med seg uønskede ting. Siter
Recommended Posts