Tuppeline66 Skrevet 8. August 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2016 23 minutter siden, Pringlen skrev: Lykke til Tusen takk! Akkurat snakket med dyrlegen på tlf for valpen er ikke kommet enda. De sa jeg skulle gi det litt mer tid fordi at veene har ikke vært konstante. Hun nekter å bli med ut, ynker bare og gjemmer nesa si om jeg spør om vi skal ut å tisse. Nå styrer hun i kassen for å gjemme maten sin samtidig som at hun presser litt inn i mellom slagene. Siter
Pringlen Skrevet 8. August 2016 Rapporter Skrevet 8. August 2016 9 minutter siden, Tuppeline66 skrev: Tusen takk! Akkurat snakket med dyrlegen på tlf for valpen er ikke kommet enda. De sa jeg skulle gi det litt mer tid fordi at veene har ikke vært konstante. Hun nekter å bli med ut, ynker bare og gjemmer nesa si om jeg spør om vi skal ut å tisse. Nå styrer hun i kassen for å gjemme maten sin samtidig som at hun presser litt inn i mellom slagene. Kan ta litt tid fra veene starter til første (og eneste her, da ) valp kommer. Bare la henne være helt i fred, men følg med, så går det nok bra Siter
Tuppeline66 Skrevet 8. August 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2016 2 minutter siden, Pringlen skrev: Kan ta litt tid fra veene starter til første (og eneste her, da ) valp kommer. Bare la henne være helt i fred, men følg med, så går det nok bra Takk for råd! Nå er hun på'n igjen for fullt med veene tror jeg 1 Siter
Tuvane Skrevet 8. August 2016 Rapporter Skrevet 8. August 2016 Lykke til! Dersom valpen ikke er ute i løpet av relativt kort tid (noen timer) bør du ta kontakt med veterinær! Siter
Tuppeline66 Skrevet 8. August 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2016 13 minutter siden, Tuvane skrev: Lykke til! Dersom valpen ikke er ute i løpet av relativt kort tid (noen timer) bør du ta kontakt med veterinær! Takk! Ja jeg snakket med vet for 40 min siden og de sa at jeg kunne gi henne noen timer, for veene er såpass uregelmessige... hun får til å sove litt inn i mellom fikk også beskjed om (for tispas egen sikkerhet fordi at hun er av liten rase og har kun 1 valp...) å ta én finger inn og kjenne om valpen kommer nermere utgangen under veene noe den gjorde. Det var et godt tegn sa hun for da er det mindre sannsynlighet for at den er for stor! 1 Siter
Tuvane Skrevet 8. August 2016 Rapporter Skrevet 8. August 2016 Krysser fingrene for at det går bra og at valpen snart ser dagens lys. Siter
Tuppeline66 Skrevet 8. August 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2016 Akkurat nå, Tuvane skrev: Krysser fingrene for at det går bra og at valpen snart ser dagens lys. Jeg også! Håper alt går bra med begge to Siter
Tuppeline66 Skrevet 8. August 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2016 Er det normalt at de begynner å sikle?! Hun her sikler ALDRI, nå drypper det konstant! Siter
Tuppeline66 Skrevet 8. August 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2016 Nå kom det ut en sånn pose med vann, er valpen inni den? Posen har sprengtes men ingen valp å se enda... Siter
Snøfrost Skrevet 8. August 2016 Rapporter Skrevet 8. August 2016 2 minutter siden, Tuppeline66 skrev: Nå kom det ut en sånn pose med vann, er valpen inni den? Posen har sprengtes men ingen valp å se enda... Det kommer som regel en slik pose før valpen. Men nå bør den nok komme snart Siter
Tuppeline66 Skrevet 8. August 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2016 Akkurat nå, Snøfrost skrev: Det kommer som regel en slik pose før valpen. Men nå bør den nok komme snart Jeg som hadde så store forhåpninger om at valpen endelig var her... Siter
Pringlen Skrevet 8. August 2016 Rapporter Skrevet 8. August 2016 7 minutter siden, Tuppeline66 skrev: Jeg som hadde så store forhåpninger om at valpen endelig var her... He he, helt normalt Men nå er det ikke kjempelenge igjen! Dette går nok fint! Siter
Tuppeline66 Skrevet 8. August 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2016 6 minutter siden, Pringlen skrev: He he, helt normalt Men nå er det ikke kjempelenge igjen! Dette går nok fint! Siter
Kristiin Skrevet 8. August 2016 Rapporter Skrevet 8. August 2016 Nå er jeg spent! Vært innom tråden her titt og ofte å forventet en status om at valpen har ankommet Lykke til! Siter
Tuppeline66 Skrevet 8. August 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2016 11 minutter siden, Kristiin skrev: Nå er jeg spent! Vært innom tråden her titt og ofte å forventet en status om at valpen har ankommet Lykke til! Hehe, så gøy! Men noen som vet hvor mange slike poser som kommer uten valp? Nå synes en til men vet ikke om det er noe i den Siter
Stine Skrevet 8. August 2016 Rapporter Skrevet 8. August 2016 En pose per valp, kanskje det er valpen du ser? Lykke til Siter
Snøfrost Skrevet 8. August 2016 Rapporter Skrevet 8. August 2016 Tipper det er valpen som er på vei nå Den kan ligne vannposen før den kommer litt lengre ut. 1 Siter
Pringlen Skrevet 8. August 2016 Rapporter Skrevet 8. August 2016 Bare en pose, ja. Så nå kommer nok valpen Siter
Tuppeline66 Skrevet 8. August 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2016 Wohoi, da kanskje piningen (både for min og stakkars hundemor sin del) snart er over! Hun er sliten nå stakkar, ble en lang dag dette! Men for et spenningsmoment! Nesten så dagen har gått fort likevel håper hun holder ut siste innspurt nå❤ Siter
Tuppeline66 Skrevet 8. August 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2016 Ja nå presser hun noe inni granskauen! Myyye sterkere enn før! 2 Siter
Tuppeline66 Skrevet 8. August 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2016 Er dette fosterpose? Siter
Tuppeline66 Skrevet 8. August 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2016 Blir nok keisersnitt hun gidder ikke å presse mer. Full stopp. Vi er sååå nær, hodet til valpen er nesten ute men hun gidder ikke å presse den over kneika Siter
Recommended Posts