BOP Skrevet 22. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2016 Hei For meg er det første gang jeg tar i bruk sele til hund, og er litt usikker på hvordan denne skal stilles inn til labradorvalpen vår. Type sele er Hurrta outdoor active. Finnes det noen gode retningslinjer på hva man skal ta hensyn til og hva man skal unngå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 23. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2016 En sele skal ikke presse opp i halsen og viktig å ikke være for stram eller gnage bak armhulene. Heller bittelitt for løs/stor enn bittelitt for liten/trang vil jeg si, hunden skal fint kunne ligge osv uten at selen strammer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 23. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2016 Hva skal selen brukes til? Skal hunden trekke i den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 23. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2016 Hva skal selen brukes til? Skal hunden trekke i den? Det er jo en valp, så den skal nok ikke trekke .... Her er selen på min hund. Sitter bra som tursele synes jeg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts