Helianthus Skrevet 22. Juli 2016 Rapporter Skrevet 22. Juli 2016 Buret passet perfekt i VW Passat, som vi hadde tidligere, men i den nye bilen blir det såpass dypt at det må stå på midten av bagasjerommet for at bagasjedøren skal lukke seg "frivillig". Buret skråbygd så det skal passe i stasjonsvogn, med 20 cm "lastekant". Yttermålene nederst er H: 70cm, D: 100cm, og B: 54. Jeg ønsker å selge buret, eller bytte i et litt mindre, evt. dyrere type hvor jeg betaler et mellomlegg. Feks kan buret ha målene H: ca 65-68cm, D: ca 80-90cm, B: ca 50. Evt er det aktuelt med dobbeltbur til to mellomstore hunder (ca 50 cm mankehøyde, 17 kg). Prisen blir vi evt enige om , men jeg kan ikke selge det før jeg har funnet et nytt, så bytte hadde vært flott! Buret står i Sande, Vestfold. Siter
Jankaa Skrevet 22. Juli 2016 Rapporter Skrevet 22. Juli 2016 Jeg har et dobbeltbur jeg ønsker å bytte ut. Det også fra Kela. Send meg en pm så kan vi dele bilder? Siter
Lola Pagola Skrevet 23. Juli 2016 Rapporter Skrevet 23. Juli 2016 Har du bilder? Edit Eller nei, tror ikke jeg vil ha skråvegg så da trenger du ikke legge inn for min del iallefall Siter
Recommended Posts