JulieJ Skrevet 15. Juli 2016 Rapporter Skrevet 15. Juli 2016 Heisann. Jeg tenkte jeg skulle tipse om at leiligheten vår nå blir ledig. Litt informasjon: Leiligheten ligger rett ved Borgen t-bane (et stopp fra Majorstuen), og med kort avstand til Frognerparken og Blindern. Litt om leiligheten:- 2-roms, ca 50 kvm - Møblert - Har bod og kyploft for lagring. - Egen parkering rett utenfor leiligheten. - Sentral - Vinterhage - utleieperiode: august 2016- juli 2017 - hund tillatt. Leien er 9180,- per mnd Send epost eller ring ved interesse ([email protected]) EDIT: her er annonsen: http://hybel.no/bolig/156323/leilighet-2-roms-hjorungkroken-42-oslo/#.V4jUu_mLSUk Siter
Malamuten Skrevet 15. Juli 2016 Rapporter Skrevet 15. Juli 2016 Var det ikke nettopp ei som annonnserte her ang leilighet hvor det var tillat med dyr i oslo? Kanskje du finner igjen hennes tråd? Kan ikke være mer enn uke-halvannen gammel. 1 Siter
Trudis Skrevet 13. August 2016 Rapporter Skrevet 13. August 2016 Sorry veldig sen respons fra min side. Har funnet meg et sted å bo 1 Siter
Recommended Posts