Teserere Skrevet 30. Juni 2016 Rapporter Skrevet 30. Juni 2016 Ja enkelt og greit, hva betaler folk rundt omkring oslo/akershus for å gi ormekur med stempel i pass (inkludert tablett)? Syns 300 pr hund var stiv pris Siter
Helene Skrevet 30. Juni 2016 Rapporter Skrevet 30. Juni 2016 100kr på Sinsen Dyreklinikk http://sinsendyreklinikk.no/produkter/Priser Siter
simira Skrevet 30. Juni 2016 Rapporter Skrevet 30. Juni 2016 2 timer siden, Helene skrev: 100kr på Sinsen Dyreklinikk http://sinsendyreklinikk.no/produkter/Priser Det er vel bare stempelet, ikke inkludert pillen, eller? Siter
Polfarer Skrevet 30. Juni 2016 Rapporter Skrevet 30. Juni 2016 Det er vel fastsatt pris på tablettene i Norge så alle veterinærer skal ta samme pris for selve kuren? Tror vi betalte 70 kr for bare stempel i passet på Ås dyreklinikk Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk Siter
Guest Christine Skrevet 30. Juni 2016 Rapporter Skrevet 30. Juni 2016 12 timer siden, Teserere skrev: Ja enkelt og greit, hva betaler folk rundt omkring oslo/akershus for å gi ormekur med stempel i pass (inkludert tablett)? Syns 300 pr hund var stiv pris 300,- per hund var utrolig dyrt syns jeg. Selv betaler jeg ca 240,- til sammen for to hunder på 20kg-ish hver.. 2 timer siden, Polfarer skrev: Det er vel fastsatt pris på tablettene i Norge så alle veterinærer skal ta samme pris for selve kuren? Tror vi betalte 70 kr for bare stempel i passet på Ås dyreklinikk Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk Da er det nok prisen på stempelet som varierer.. I Trøndelag hos min veterinær betaler jeg ca 120,- for en hund på ca 20 kilo, og det inkluderer to piller samt stempel i passet. Siter
LØJ Skrevet 1. Juli 2016 Rapporter Skrevet 1. Juli 2016 Jeg kjøper med meg ormkur når jeg er i Sverige og harryhandler. Så betaler jeg 100 kr for at veterinæren ser på at jeg putter ormkurpillene i bikkja + stempler passet. 2 Siter
bie Skrevet 1. Juli 2016 Rapporter Skrevet 1. Juli 2016 Jeg betalte 75 kr på Follo Dyreklinikk i Ski. Da hadde jeg med pille selv, kjøpt i Sverige. Siter
Recommended Posts