laikamor Skrevet 1. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2016 Mesteparten av dagen frem til klokka 18 gikk med til eksamenslesing, avbrutt av småting innimellom. Så prøvde å ta litt bilder mens jeg gjorde noe annet, for å få andre bilder enn bare notater Ca klokka 10. Har stått opp og er nettopp ferdig med frokosten. Bob holder meg med selskap. 11.00. Har satt igang med dagens eksamenslesing. Pugging før eksamen på fredag. 12.00. Liten pakkepause. Reiser til Flekkefjord for sommeren, rett etter eksamen på fredag. Har pakket det meste, men kommer alltid på noen småting som jeg må etterfylle 13.00 Heklet er par runder på genseren jeg holder på med. 14.00. Slipper inn Fluffy 15.00. Leser til eksamen med Fluffy snorkende ved siden av meg. 16.00 Mer eksamenslesing 17.00 Finner Bob i vasken på badet. Han ble fornermet når jeg måtte vaske hendene, så da gikk han inn for å plage Fluffy heller 18.00 På tide å begynne på middagen. Må selvfølgelig ha litt hjelp av disse to Og Fluffy må jo vise sine kunster: gå rundt på kommando 19.00 Gubben har kommet hjem, og pizzaen er straks ferdig 20.00 Ser film. Resten av kvelden går nok til å se ferdig filmen og slappe av litt før vi finner senga. 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 1. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2016 For noen søte puser Og nam, den pizzaen så god ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 1. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2016 Enig med Stine! Pusekatter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 1. Juni 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2016 1 time siden, Stine skrev: For noen søte puser Og nam, den pizzaen så god ut! 1 time siden, Mona skrev: Enig med Stine! Pusekatter De er noen godgutter Savner hund i hus, men god selskap i puser også. Og pizzaen var digg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 1. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2016 Fine puser Og den pizza så virkelig god ut!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2016 Aww så nydelige katter Edit: og WOW for et hekleprosjekt! Ser ut som den blir utrolig fin!! Hvor lang tid har det tatt? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 2. Juni 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2016 22 minutter siden, Teserere skrev: Aww så nydelige katter Edit: og WOW for et hekleprosjekt! Ser ut som den blir utrolig fin!! Hvor lang tid har det tatt? Takk! Begynte på genseren i februar, men har hatt mange heklepauser. Så for noen litt mer flittige enn meg hadde den sikkert vært ferdig for lenge siden Det er kjæresten som skal ha den, så det er litt størrelse på den Fletter midt på fremme og bak, som tok litt tid å finne ut av i begynnelsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 2. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2016 Så utrolig nydelige puser Og den pizzaen så utrolig god ut - og jeg liker ikke pizza en gang 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 2. Juni 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2016 4 minutter siden, Paranomia skrev: Så utrolig nydelige puser Og den pizzaen så utrolig god ut - og jeg liker ikke pizza en gang Meget god pizza! Juks og fanteri skal innrømmes da; ferdig peppes pizzabunn og peppes Pizzasaus. Så kjøttdeig, ost, pepperoni pg kjøttboller Må ha litt ekstra god mat de siste dagene før jeg reiser, fant vi ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts