netpuppy Skrevet 22. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2016 Vi var på utstilling i dag og er strålende fornøyd med resultatet (han ble N UCH), men jeg sliter med å forstå hva som står skrevet i kritikken.. Det er første linjen her jeg sliter med. Jeg leser "Kort mask med smug hals krage", men det gir liten mening for meg. Er det noen som klarer? Dommeren er forresten dansk om det skulle ha noe å si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 22. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2016 Kort maskulin med fin (smuk) halskrage? Gratulerer med champion! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 Kort maskulin med smug halskrage leste jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netpuppy Skrevet 23. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 Ja, selvfølgelig er det maskulin! Tusen takk! Da ga det litt mer mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts