elisamal Skrevet 7. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2016 Jeg har nettopp hentet min 8 uker gamle Flat Coated Retriever. Den holder fortsatt på å bli vant med hjemmet vårt og ikke minst meg. Men om noen uker ønsker jeg å starte med sosialisering. Er det noen som har en jevngammel valp som de kunne tenkt seg å sosialisere med min valp så ta gjerne kontakt. Helt uforpliktende :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOP Skrevet 5. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2016 Jeg heter mest sannsynlig en labradorvalp(hannhund) i midten av juli. Kjenner lite hundemennesker i Bergen, så det hadde vært perfekt med en lekekamerat til valpen! ☺ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WillyWonka Skrevet 18. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2016 Jeg og samboeren min får hund i september. Hun er da ca 5 mnd holder til på Hordvikneset Sent fra min E5603 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts