AnnChristin Skrevet 24. April 2016 Rapporter Share Skrevet 24. April 2016 Lupin-saken er på for hos meg. Har forhåpentligvis planer om å ta en tur til England neste år, men ser at det er hundeier selv som å ta med dyret ut/inn av Norge. Han er registrert på oppdretter enda ettersom hun skal ta han med til Danmark, Sverige o.s.v etterhvert. Hvordan kan jeg ta han ut av landet? Hjelper det å være oppført som deleier? Han kan jo føres over på meg, men da fr vel ikke hun tatt han ut av landet senere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 24. April 2016 Rapporter Share Skrevet 24. April 2016 Ber forvertene skrive seg på passene som eiere også. Sent fra min SM-G870F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 24. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. April 2016 Akkurat nå, Perfect Image skrev: Ber forvertene skrive seg på passene som eiere også. Sent fra min SM-G870F via Tapatalk Er det nok? Er oppdretter som står der nå, og jeg har ikke tenkt på å dra utenlands med han før nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 24. April 2016 Rapporter Share Skrevet 24. April 2016 Det kan stå to personer i passet så det burde være ok ja Ikke vært noe problem for meg å ha med hunden til en venninne på utenlandstur når mitt navn står i passet ihvertfall. Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts