Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Flere som tenker ta turen? :D

Samojed har 5 valper og 23 voksne påmeldt.

Japansk spisshund har 1 valp og 19 voksne. :)

Selv stiller jeg 1 samojed valp, og 3 japanske spisshunder voksen. Hvor 1 står for NUCH.  Spent. :D

Guest Christine
Skrevet

Skal gå agility med begge hundene både fredag og lørdag, også skal settervimsen stilles på lørdag :) 

Skrevet

Jeg skal stille yngstemann, det kan gå begge veier :ahappy: I mangel av utstillingstrening satser vi på sjarmen :D Vurderte å stille eldstemann også (blir veteran nå), men så ville søsteren min av en eller annen grunn ikke være med på utstilling :blink: og jeg får ikke til å stille to uten hjelp. Hun angret seg ikke akkurat for det nei'et da programmet kom - vi er først ute på lørdagen, så hun og gamlingen sover nok godt på hytta frem til vi er hjemme igjen :)

Skrevet

Jeg skal dit med Nora. Bare 19 bernere påmeldt og veldig få tisper! Oppdretteren min har startnummer 21 på sin juniortispe og Nora har startnummer 24 i championklassen, bare 2 stk i mellom :o Så da ble vi enige om at hun skal få storcertet og jeg skal få cacibet :lol:

• Like 1
Skrevet
16 minutter siden, Monab88 skrev:

Jeg skal dit med Nora. Bare 19 bernere påmeldt og veldig få tisper! Oppdretteren min har startnummer 21 på sin juniortispe og Nora har startnummer 24 i championklassen, bare 2 stk i mellom :o Så da ble vi enige om at hun skal få storcertet og jeg skal få cacibet :lol:

Høres ut som en grei deal, det :lol:. Yasmine trenger ikke å bli BIR, bare hun får CACIB'et :D