Pringlen Skrevet 20. April 2016 Rapporter Skrevet 20. April 2016 Som overskriften sier- hva setter du pris på i en god hjemmeside for en hundeklubb/forbund? Innhold, design, brukervennlighet... Har du eksempler på sider du mener er veldig gode? Siter
Wilhelmina Skrevet 21. April 2016 Rapporter Skrevet 21. April 2016 Jeg liker i alle fall at man er flink til å oppdatere. For meg er det mye viktigere enn design etc. 4 Siter
Urvana Skrevet 21. April 2016 Rapporter Skrevet 21. April 2016 Oppdateringer er viktig, men et pent utseende gjør også siden mer innbydende :-) Sent fra min SM-G800F via Tapatalk Siter
Sprettballen Skrevet 21. April 2016 Rapporter Skrevet 21. April 2016 Hvor man finner klubben og kontaktinformasjon til klubbens leder er viktig å ha lett tilgjengelig. Det er irriterende og frustrerende å måtte lete seg halvt ihjel fram til slik informasjon når man ikke kjenner klubben på forhånd. Dette er informasjon det i mine øyne er fint å ha på forsiden. Detter en oversiktsmeny med treningstider, kurstilbud og medlemsinformasjon. Hvordan man blir medlem i klubben, hvilke fordeler man har som medlem, hva det koster og om man må betale treningsavgift eller lignende for å kunne delta på fellestreninger. Rett og slett informasjon som er viktig å få fram til nye som er nysgjerrig på klubben, og det bør være lett tilgjengelig å finne når man kommer inn på forsiden til hjemmesiden. Siter
Tuvane Skrevet 21. April 2016 Rapporter Skrevet 21. April 2016 Oversiktlig design (ikke link etter link etter link - schäferhundklubbens hjemmeside er etter min mening et grelt eksempel på en dårlig hjemmeside) Jevnlige oppdateringer - hva skjer i klubben (aktiviteter, stevner, treningstider, andre tilbud) Oppdatert terminliste med påmeldingsfrister, påmeldingsavgift, dommere mm. Oppdaterte treningstider (sånn at man ikke møter opp uten å treffe en sjel) Kontaktinfo til leder og ansvarlige for treninger, samt info om hvem som sitter i styret Adresse og GPS-koordinater til treningssted Litt info om klubben Styrereferater/annen relevant informasjon bør være tilgjengelig Siter
Pringlen Skrevet 22. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 22. April 2016 Takker for svar Hvilke raseklubber mener dere har gode, funksjonelle og relevante hjemmesider? Siter
MerlePerle Skrevet 22. April 2016 Rapporter Skrevet 22. April 2016 Jeg synes min klubb, aoh.no har en fin side Siter
Shokata Skrevet 23. April 2016 Rapporter Skrevet 23. April 2016 http://www.norskpinscherklubb.no/ Oversiktlig og grei side. Stort sett enkel å finne frem på. Kunne hatt en penere forside. Savner oppdateringer. Nyhetsbloggen kunne med hell ha vært brukt mer, særlig ifb. med endringer i klubbens styre/verv. Siter
Wachita Skrevet 23. April 2016 Rapporter Skrevet 23. April 2016 Kupper litt med et spørsmål til. HVa tenker dere en en god side for hovedklubb da? Der er det litt værre å ta med treninger, treningstidspunkt etc da det er så mange avdelinger som har egne treninger og samlinger. 1 Siter
Recommended Posts