Stine Skrevet 6. April 2016 Rapporter Share Skrevet 6. April 2016 På skrivet vi har fått står det at vi skal gjøre ståtrening: sidedytt 15-30 sek x 3 med 30 sek pause imellom, 3-4 ganger daglig. PROM: 10 repetisjoner 3 x daglig og lett massasje av det opererte beinet samt det andre bakbeinet,frembeinet på samme side, rygg og nakke. Det her er fra 1-14 dager. Men jeg trenger litt forklaring på hvordan ting gjøres jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 6. April 2016 Rapporter Share Skrevet 6. April 2016 Har du ikke fått opplæring på klinikken? PROM er passive range of motion: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 6. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. April 2016 Nei, jeg fikk ikke det. Takk for viedo Sidedytt er det sånn at jeg skal dytte lett på siden så hun holdet igjen med det opererte beinet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 6. April 2016 Rapporter Share Skrevet 6. April 2016 Sidedytt: Dytt lett med flat hånd på låret til du kjenner at hun presser imot. Du skal nok dytte fra begge sider så du styrker muskler både på innsiden og utsiden av benet Kan hende du bare kan begynne med 5-10 sek i starten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 6. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. April 2016 Supert, takk skal du ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts