Gå til innhold
Hundesonen.no

Låne en hund!


Celia S
 Share

Recommended Posts

Hei! Jeg bor i Akershus sammen med mamma og pappa og en katt. Jeg er 17 år gammel, og vi har en stund nå tenkt på det å få en hund, da dette mest kommer fra min side er mamma sikker på at vi skal teste ut det å ha hund først. Mamma er fortsatt litt skeptisk til at jeg kan ta ordentlig ansvar, noe jeg vet jeg kan. Derfor tenkte alle vi at det kanskje hadde vært lurt å teste ut først om det funker i vår familie. Vi har en stund nå tenkt på å finne noen som er villig til å la oss passe hunden deres i noen uker. Vi er vant til dyr og er veldig glad i katten vår. Jeg vil ha en liten hund, da jeg er ikke vant til store hunder like mye og da bør hunden vi kan låne også være liten. Håper virkelig noen her er villige til å låne hunden sin, det hadde virkelig hjulpet masse, og hunden vil få det veldig fint.

 

Celia S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville laget en annonse på f.eks. Finn eller andre nettsteder som formidler hundepass og meldt dere som feriehjem til sommeren. Det er alltid folk som trenger hundepass i feriene.

Skriv f.eks. hvem dere er, hva dere liker å holde på med av aktiviteter, hvilke raser dere er nysgjerrige på, hvilken erfaring dere har med hund osv. :)

Sett denne siden?

http://www.finnenhundepasser.no/

Lykke til!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...