tmp Skrevet 23. Mars 2016 Rapporter Skrevet 23. Mars 2016 http://hest.no/article.html?news.nid=14315#.VvKLyE0UUyE Høres så merkelig ut...hvorfor ta en hest liksom? Siter
Sissi Skrevet 23. Mars 2016 Rapporter Skrevet 23. Mars 2016 Tragisk Hester er fluktdyr så løper jo når de føler seg truet. Fristende for en hund som liker og jage. Liten ponny som dette har nok lite og stille opp med om hundene er gira nok. .. 4 Siter
Wachita Skrevet 23. Mars 2016 Rapporter Skrevet 23. Mars 2016 Det var da også et dyr og ta da? oO Godt hundeeier er innstilt på hva som kan skje med dyrene sine. Siter
Malamuten Skrevet 23. Mars 2016 Rapporter Skrevet 23. Mars 2016 Så forferdelig Stakkars lille ponnis Siter
Pringlen Skrevet 23. Mars 2016 Rapporter Skrevet 23. Mars 2016 Det er slettes ikke så rart at hunder kan rive en såpass liten ponni. Ene bikkja gubben hadde da vi flyttet sammen, gjorde en helhjertet innsats for å ta ponnihingsten jeg hadde da (dobbelt så stor som en shettis, dog. Og bikkja var en dachs ) Så ja, man bør ikke bli overrasket over at slikt kan skje... 1 Siter
Monica S Skrevet 23. Mars 2016 Rapporter Skrevet 23. Mars 2016 Etter det jeg har forstått er det snakk om to huskyer, som tidligere har tatt sau. Eier har hatt de løse utenfor huset, gått inn for å hente noe- og når han kom ut igjen var de borte. Siter
tonjek Skrevet 23. Mars 2016 Rapporter Skrevet 23. Mars 2016 Etter det jeg har forstått er det snakk om to huskyer, som tidligere har tatt sau. Eier har hatt de løse utenfor huset, gått inn for å hente noe- og når han kom ut igjen var de borte. Huskyer, som har tatt sau - løse og uten tilsyn? [emoji15] 1 Siter
Recommended Posts