MerlePerle Skrevet 14. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2016 https://www.activehound.co.uk/collections/dog-training/products/hurtta-outdoors-mini-treat-bag https://www.activehound.co.uk/collections/dog-training/products/hurtta-motivation-junior-treat-bag Noen som har erfaringer med disse? Trengs til hverdagsturer og til kurs. Er ute etter en godbitbag av kvalitet som ikke er rund og klumpete, og ikke så fremtredende som de "normale" er... Synes det er grusomt elendig kvalitet på godbitbagene rundt om.. PS: Treningsvest/belte er litt uaktuelt Hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElisabethHH Skrevet 14. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2016 Jeg har Junioren, glad i den! Brukes til alle lengre turer der jeg har med liten tursekk (alt utover småturer, har ofte med kamera/jakke/etc), og da fester jeg den på siden av sekken. Synes den er litt stor/tung om fullstappet å feste direkte på meg selv, men mange gjør sikkert det da. På småturer har jeg en som ikke er Hurtta, men samme størrelse som mini, som er så liten og lett at jeg godt kan feste den i en buksehamp. Men plass til for lite godbiter for lengre turer og flere hunder. Så, jeg hadde tatt begge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElisabethHH Skrevet 14. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2016 Også praktisk med Junior er at jeg alltid har reserveposer der. Har med ekstra, men blir jo plutselig tom eller glemmer, så det er veldig greit å ha plass til en sånn liten rull i fronten som alltid er der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 14. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2016 Hvis Mini ikke har belteklips så ville jeg valgt junior. Jeg synes de henger og dingler skrekkelig når de henger løst i en krok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts