Wildlife Skrevet 10. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2016 Noen som har hørt om dette nye foret? Er det på lik linje med annett drittfor du får i matbutikken eller er dette okey? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 10. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2016 Med tanke på at de har korn og mais avbildet på pakken, så er min umiddelbare tanke at dette ikke er verdens beste hundefor. 20 kg for 299/369 kroner er også latterlig billig for et bra tørrfor, så jeg har store tvil om at dette er noe høydare sånn rent innholdsmessig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 10. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2016 Ut ifra det lille jeg fant på nett(fant ikke til akkurat den typen), så var det vel 4%kjøtt eller noe hvis jeg har lest rikig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 10. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2016 Haha daså ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts