Sissi Skrevet 4. Mars 2016 Rapporter Skrevet 4. Mars 2016 Litt tidlig ute, men vi trenger pass av vår Schapendoes Gruffalo . Fra ca 8- 11Juli ( skriver ca pga er litt usikker om det er 7 eller 8). Da er Gruff 9 mnd. Han er en hyggelig og sosial gutt, har jo logisk nok masse valpefakter enda da, så vanskelig og beskrive om hvordan han er om 4 mnd Men at han sikkert er full av sprell og energi er nok ikke feil, men har en god avknapp inne. Vandt med barn og katter. Vi skal til Oslo, og han kan gjerne være hos noen der den helgen, evt på veien fra arendal- Oslo. Siter
Sissi Skrevet 3. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mai 2016 Vi er fortsatt ute etter hundepass i dato nevnt ovenfor Siter
Sissi Skrevet 3. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mai 2016 2 timer siden, Raksha skrev: Ååååh hvis om bare Ja det blir litt langt og kjøre han... og ikke sikkert guttene dine hadde likt en tenåring I hus Han er er veldig hyggelig med andre hunder da, litt forsiktig og tilbakeholden hvis de er for bøs. Siter
Kokospaniel Skrevet 3. Mai 2016 Rapporter Skrevet 3. Mai 2016 Hvis du bor ca Arendal, tror hundepensjonatet i Froland skal være greit. Men det er jo sommer, så det er vel fort fullt... Siter
Sissi Skrevet 3. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mai 2016 21 minutter siden, Kokospaniel skrev: Hvis du bor ca Arendal, tror hundepensjonatet i Froland skal være greit. Men det er jo sommer, så det er vel fort fullt... Takk for tips Vil helst ikke sette han på pensjonat. Han er som alle andre schapendoes veldig knyttet til menneskene rundt seg. Liker ikke være utestengt. Og tror det og sette han på kennel kan bli veldig stressende for han, vil ikke utsette eller risikere noe der, iallfall ikke nå når han har lært og være alene hjemme noen timer og tar det med ro. Derfor håpet på privat pass. .... Siter
Sanne Skrevet 3. Mai 2016 Rapporter Skrevet 3. Mai 2016 Ååh, jeg er så stupforelska i den hunden! Kan du bare sende han oppover til trondheim? 1 Siter
Siri Skrevet 3. Mai 2016 Rapporter Skrevet 3. Mai 2016 Kanskje oppdretteren hans kan passe ham? 1 Siter
Sissi Skrevet 3. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mai 2016 35 minutter siden, Siri skrev: Kanskje oppdretteren hans kan passe ham? Jeg har selvsagt hørt med henne først Men er midt i feriestart, så mest sannsynlig passet det ikke dessverre. . 1 Siter
Sissi Skrevet 3. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mai 2016 2 timer siden, Sanne skrev: Ååh, jeg er så stupforelska i den hunden! Kan du bare sende han oppover til trondheim? Hihi det hadde han nok likt, og lekt med apen din 1 Siter
Sanne Skrevet 3. Mai 2016 Rapporter Skrevet 3. Mai 2016 8 minutter siden, Sissi skrev: Hihi det hadde han nok likt, og lekt med apen din Ja det tror jeg definitivt begge hadde likt! 1 Siter
Siri Skrevet 3. Mai 2016 Rapporter Skrevet 3. Mai 2016 29 minutter siden, Sissi skrev: Jeg har selvsagt hørt med henne først Men er midt i feriestart, så mest sannsynlig passet det ikke dessverre. . Det ante meg vel egentlig at du hadde snakket med henne først . 1 Siter
Recommended Posts