Benedicte Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Skrevet 2. Mars 2016 Gode, gamle Cita trenger pass når vi skal til Dublin 15.21. mars. Er det noen som har lyst og mulighet? Siter
Toril Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Skrevet 2. Mars 2016 Ja takk Men hun kjenner meg ikke da,lenge siden sist. Siter
Benedicte Skrevet 3. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2016 Cita kjenner alle som har en godbit i lommen Du får si fra hvis du kunne ha tenkt deg å passe henne. Cita hadde stortrivdes :-) 1 Siter
Ingvild Skrevet 3. Mars 2016 Rapporter Skrevet 3. Mars 2016 Har kjempelyst, men er i Trondheim da dessverre. Men spør gjerne om du trenger pass en annen gang (eller bare vil låne henne bort litt ), har jo ikke fått Cita-kos på evigheter. Siter
Guest Belgerpia Skrevet 4. Mars 2016 Rapporter Skrevet 4. Mars 2016 23 timer siden, Ingvild skrev: Har kjempelyst, men er i Trondheim da dessverre. Men spør gjerne om du trenger pass en annen gang (eller bare vil låne henne bort litt ), har jo ikke fått Cita-kos på evigheter. Du har ikke lyst til å låne en terv i april da? LOL Fin turkompis, grei og ukomplisert (fra 15 til 17 april, eventuelt fra morningen den 16.) Siter
Benedicte Skrevet 5. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mars 2016 På 3.3.2016 at 2:08 PM, Ingvild skrev: Har kjempelyst, men er i Trondheim da dessverre. Men spør gjerne om du trenger pass en annen gang (eller bare vil låne henne bort litt ), har jo ikke fått Cita-kos på evigheter. Det er bare å si fra når du ønsker å låne! 1 Siter
Ingvild Skrevet 5. Mars 2016 Rapporter Skrevet 5. Mars 2016 21 timer siden, Belgerpia skrev: Du har ikke lyst til å låne en terv i april da? LOL Fin turkompis, grei og ukomplisert (fra 15 til 17 april, eventuelt fra morningen den 16.) Kanskje! Det er bare det at jeg vet ikke helt hvordan den helga ser ut ennå, om jeg har behov for 12-timersdager på lesesalen eller om jeg kan ta meg litt fri. Jeg klarer liksom ikke å planlegge mer enn ei uke eller to i forveien nå for tiden. Så hvis det ikke har ordnet seg med pass innen starten av april kan du gjerne ta kontakt igjen og høre hvordan det ligger an. Siter
Recommended Posts