Gå til innhold
Hundesonen.no

Billig gravering/navneskilt?


Argyr
 Share

Recommended Posts

Noen som vet hvor man får sånt billig nå om dagen? Sist jeg kjøpte er vel minst fem år siden, og de nettsidene finnes ikke eller så er alt endret. :P 

Har tenkt på å kjøpe bilige skilt på ebay, men da må man jo få dem gravert selv. Hvor mye koster sånt hos gullsmed/nøkkelbutikk/andre? 

 

Billigste jeg har funnet er petpamper.com, 12.95 AUD (ca 80 NOK). Sikkert en grei pris mtp. alt man får med, men jeg vil bare ha et enkelt skilt med nummer, ikke tekst på to sider, bakgrunnsfarger/mønster og symboler. :P Verdt å merke seg at dette er printet og ikke gravert, mistenker at det kan være mindre holdbart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Argyr skrev:

Noen som vet hvor man får sånt billig nå om dagen? Sist jeg kjøpte er vel minst fem år siden, og de nettsidene finnes ikke eller så er alt endret. :P 

Har tenkt på å kjøpe bilige skilt på ebay, men da må man jo få dem gravert selv. Hvor mye koster sånt hos gullsmed/nøkkelbutikk/andre? 

 

Billigste jeg har funnet er petpamper.com, 12.95 AUD (ca 80 NOK). Sikkert en grei pris mtp. alt man får med, men jeg vil bare ha et enkelt skilt med nummer, ikke tekst på to sider, bakgrunnsfarger/mønster og symboler. :P Verdt å merke seg at dette er printet og ikke gravert, mistenker at det kan være mindre holdbart?

Jeg har idbrikker fra petpamper og den vanlige graverte typen. Idbrikkene fra petpamper er de som har holdt seg absolutt best. Mine idbrikker er hvert fall 5 år gamle og det jeg ser på mine og andres er at de graverte idbrikker etter hvert blir så skrapet opp at de er vanskelig å lese. Jeg bestiller kun fra petpamper når jeg trenger og det ikke ofte heldigvis. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet hos min lokale nøkkelsliper/skomaker. 180kr, men verd hver krone! Tok litt tid å få den, men igjen, helt verd det! (verd?, vert? hvordan skrives det? total brainfart her) Først blir den gravert på 1 side med ønsket tekst, så legger han på blekk/farge eller noe på teksten. Husker ikke helt hva mannen sa om hvordan det ble gjort, men det funker knall! 
Har hatt den i 1,5år ish nå, og den er knapt nok slitt, teksten er helt fin enda. 
Den kjennes også skikkelig solid ut. 

Har hatt slike vanlig formet som hjerter og bein osv med farger og mønster på, disse slites vanligvis ut på ca et halvt år hos oss. Da er teksten delvis uleselig. Når de da har samme pris som denne jeg kjøpte sist så vet jeg hva jeg foretrekker! 

slik ser den ut: 
12654452_10153336412350423_7756465742531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anette skrev:

Red Dingo tagsa vi selger koster 190. De er soooolide og blir ikke slitt/ødelagt. Mye kraftigere enn normale tynne plater.

Sent fra min SM-G850F via Tapatalk

Godt mulig, men spinndyrt i forhold til at jeg bare skal ha en liten dings med telefonnummeret mitt på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Argyr skrev:

Godt mulig, men spinndyrt i forhold til at jeg bare skal ha en liten dings med telefonnummeret mitt på. 

tja, om du må bytte den relativt ofte fordi den er skrapet opp/slitt så blir jo det at den koster 80 kr ganske irrelevant også ;) men hver sin smak. Vi har hatt mange kunder som er veldig fornøyd nå fordi de slipper å bytte tags hele tiden :)

 

Sånn om andre er intressert ligger mange av red dingo sine tags her hos hundemin.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Argyr skrev:

Noen som vet hvor man får sånt billig nå om dagen? Sist jeg kjøpte er vel minst fem år siden, og de nettsidene finnes ikke eller så er alt endret. :P 

Har tenkt på å kjøpe bilige skilt på ebay, men da må man jo få dem gravert selv. Hvor mye koster sånt hos gullsmed/nøkkelbutikk/andre? 

 

Billigste jeg har funnet er petpamper.com, 12.95 AUD (ca 80 NOK). Sikkert en grei pris mtp. alt man får med, men jeg vil bare ha et enkelt skilt med nummer, ikke tekst på to sider, bakgrunnsfarger/mønster og symboler. :P Verdt å merke seg at dette er printet og ikke gravert, mistenker at det kan være mindre holdbart?

https://gotags.com/category/pets/pet-id-tags

Her får du til $5,95. Jeg har bestilt masse tags herifra, og er veldig fornøyd - man får dem akkurat som man vil, i den fargen man vil, og teksten holder godt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...