Lillekrapyl Skrevet 28. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2016 Dette er jo en koselig nyhet, om Nova som kom tilbake til sine eiere etter å ha blitt stjålet fra en bil. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/sosiale-medier/kidnappet-av-innbruddstyver-naa-er-valpen-hjemme-igjen/a/23626776/ Lurer imidlertid på hvordan en kan si følgende om en 5 mnd gammel chihuahuavalp: Sitat Carina og Jonas kjøpte chihuahua-valpen for 15 000 kroner. Ifølge paret er også avlsverdien høy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blomst Skrevet 28. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2016 Fordi chuhuahuavalper generelt er dyre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 28. Februar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2016 Fordi chuhuahuavalper generelt er dyre? Dermed vet en avisverden på en valp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blomst Skrevet 28. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2016 Akkurat nå, Lillekrapyl skrev: Dermed vet en avisverden på en valp? Når noen stjeler en chihuahua tenker i alle fall jeg at det er for en av to grunner: 1 - selge den videre for mye penger 2 - avle på den og selge valpene. Og siden man kan tjene mye penger på valpene, så er vel da avelsverdien på tispa høy? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 28. Februar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2016 Tydeligvis ikke siden den ble returnert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blomst Skrevet 29. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2016 Hæ? Snakka vi ikke om avlsverdi? Mente ikke at hun hadde stor avlsverdi fordi tispa var dyr som valp (som jeg tror du leste av svaret mitt?), men at hennes valper igjen kan selges dyrt. Derfor har hun høy avlsverdi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts