Anne Mette Skrevet 15. Februar 2016 Rapporter Skrevet 15. Februar 2016 Trenger en godt synlig sele til turgåing. Noen som kan anbefale en sele i god kvalitet? Siter
tonjek Skrevet 15. Februar 2016 Rapporter Skrevet 15. Februar 2016 Ikke noe konkret å komme med, men ville ikke lagr altfor mye penger i sele enda. De vokser helt sinnsykt fort. Og min var også ram til å tygge opp seler og kobbel da han var liten. [emoji1] 1 Siter
Pixie Skrevet 15. Februar 2016 Rapporter Skrevet 15. Februar 2016 Jeg kjøpte selv Trixie reflekssele til valpen siden det var lett å justere etterhvert og den var billig. Den fungerer greit nok den men har ikke super passform, men som tonjek sier så vokser de fort ut av ting... http://www.zoopermarked.no/baand-seler--halsbaand/trixie-sele- Siter
Rocket Skrevet 15. Februar 2016 Rapporter Skrevet 15. Februar 2016 Jeg var veldig fornøyd med H sele fra Buster når Rocken vokste. Veldig stillbar i alle retninger omtrent. Siter
Sirius Skrevet 16. Februar 2016 Rapporter Skrevet 16. Februar 2016 Eg liker så godt y selen til hurrta lifeguard at eg investerte i Ein kvalpesele der ifrå!? Sent fra min D5803 via Tapatalk 1 Siter
simira Skrevet 16. Februar 2016 Rapporter Skrevet 16. Februar 2016 Ellers så har vel Clas Ohlson og Biltema billige refleksvester og bånd med refleks tror jeg. Siter
Recommended Posts