Gå til innhold
Hundesonen.no

Den reddende engelen min!!


Marianne

Recommended Posts

Så flike hunder dere har! Skummmeeelll opplevelse Marianne, bra Tequila var med :)

Har ikke opplevd noe slikt.. Hadde jeg følt meg redd pga en som fulgte etter eller noe sånt, hadde Tanja enten blitt kjempe glad for å se en person som HUN kanskje kunne hilse på, eller så hadde hun ikke gjort en shit :D

Men en venn av meg som har en dverg schnauzer hadde en slik opplevelse. Han var alene hjemme når en mann kom på døra og ville ha nummeret til faren, han fikk komme inn å vente, når han jeg kjenner holdt på å skrive opp nummeret trakk mannen frem en lommekniv og stakk de opp i fjeset hans(han var full) Dverg schnauzeren reagerte i hvertfall! Selv om hun er liten bjeffet hun vilt og beit han i foten, heldigvis fikk de mannen ut av huset og låste døra.. skkkummelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

fliiinke hunder dere har da..

Fikk en slaks mann inn jeg og..=p

Så at det kom en bil kjørendes som parkerte tenfor.Mennen i bilen gikk ut og kom å ringte på..JEg gikk å åpna...Med engang mannen begynte å snakke kom bikkja farendes...Mannen spurte om jeg var aleine hjemme og dum som jeg var svarte jeg ja...haha...

Så spurte han om når mamma og pappa kom hjem..Jeg sa da 5...Å da var klokken ca. 2..=S

så tok han hånda i lummen sin og gjorde et eller annet..og DA begynte Milo å knurre...glapp han nesten.. han sto på to,reiste bust, knurra og flekka tenner..mennen snubla bakover og trakk håndenut av lommen raskt..så sa han hade, småløp til bilen, startet motoren og kjørte avgårde..samma vei som han kom fra..:S

Det var skummelt det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flike hunder dere har! Skummmeeelll opplevelse Marianne, bra Tequila var med :)

Har ikke opplevd noe slikt.. Hadde jeg følt meg redd pga en som fulgte etter eller noe sånt, hadde Tanja enten blitt kjempe glad for å se en person som HUN kanskje kunne hilse på, eller så hadde hun ikke gjort en shit :(

Det var det jeg også trodde om Tequila før dette skjedde.. Hun er ikke så glad i fremmede men jeg trodde virkelig at hun ikke kom til å gjøre noen ting, bare bli redd og gjemme seg bak meg, men der tok jeg SKIKKELIG FEIL!!!!!! (Har aldri vært sååå glad for å ta feil før assa...! :wink: ) Så ikke si at Tanja ikke ville reddet deg med mindre du har vært i en sånn situasjon selv, det er ganske utrolig hvor langt de vil strekke seg for flokken sin!!! :(:D:D

Hunder er fantastiske dyr, jeg blir bare mer og mer fasinert av dem for hver dag som går...! :D:D:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...