Tweetie Skrevet 11. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2016 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 12. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2016 @MarionS f.eks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 13. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2016 Ja, jeg kjenner da til et par soniser med sheltie her i byen. Hvorfor lurer du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Augustina Skrevet 13. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2016 Jeg[emoji1595] Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 13. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2016 Min datter har. Hvordan det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 13. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2016 1 time siden, Margrete skrev: Min datter har. Hvordan det? Har hun fått seg sheltie? Så stas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 13. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2016 Akkurat nå, Tonje skrev: Har hun fått seg sheltie? Så stas Jepp, hentet en unghund hos Monica hun 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 13. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2016 2 timer siden, Margrete skrev: Jepp, hentet en unghund hos Monica hun Vi må jo få se! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 13. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2016 44 minutter siden, Kaja skrev: Vi må jo få se! Ei knøttliten frøken på 8 mnd som Monica fikk igjen fordi hun var litt snau i høyden for å bli utstillingshund. Hun er supermorsom og herlig. Lett lært og full av lek og hyss. Er som å ha valp i huset og hun er særs glad i ull. Mangler litt på intimsoner og mener at mine bør tilpasse seg henne Sorry stjeling av tråd 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 13. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2016 Så herlig Gratulerer til datterbarnet! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 13. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2016 6 timer siden, Margrete skrev: Ei knøttliten frøken på 8 mnd som Monica fikk igjen fordi hun var litt snau i høyden for å bli utstillingshund. Hun er supermorsom og herlig. Lett lært og full av lek og hyss. Er som å ha valp i huset og hun er særs glad i ull. Mangler litt på intimsoner og mener at mine bør tilpasse seg henne Sorry stjeling av tråd Så herlig Gratulerer til datterbarnet med verdens herligste rase 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts